Translate

måndag 22 september 2014

Orange is the New Black, fantastisk TV serie

Jag har ju haft sån värk i armen och handen i en vecka, efter hundbettet, då fanns inte mycket jag kunde göra, då hade jag sån tur som hittade en helt fantastisk TV serie, en amerikansk!
"Orange is the New Black" den är kanonbra, så den tipsar jag om nu ,-)
Passar bra nu när det är höstrusk ute.
Jag hittade den på "Netflix"
Jag kunde inte sluta titta, den serien har så bra skådisar, och vilken spännande handling ,-)

 ( kolla in Netflix )

5 kommentarer:

  1. Tyckte mig nyss titta in här och då var det inget nytt *ler* Men se nu var det massor av nytt. "Hattad" så jäkla bra sagt och det måste du göra mer reklam för. Ja jag tror på positivitet! Är någon negativ så sprider det sig också och fy för det!!!! Alla djur blir älskad och botad till och med en guldfisk. Fina serier har du också hittat. Krya på dig och ha en bra dag /kram

    SvaraRadera
  2. Ja hoppas du mår bättre nu, Kryapådigkram *kram*
    Tycker dagarna flyger fram nu hinner inte någonting men det är ju inte sant visst gör jag saker. Hinner inte med er mina fina bloggvänner. Du har såååå många fina blogginlägg. Hattad så bra det ska jag kolla upp så jag med kan hatta. Jag försöker undvika serier bara för att man blir så låst. Visst man kan spela in men man måste ju se på det också. Men visst när man är sjuk eller som du skadad då är det ju bra. Ha det fint.
    Kramar från Skogsfen

    SvaraRadera
  3. hatt på dig!
    ja,man kan visst tänka om ,och på så kort tid,inte helt fel!
    ser att damen är igång på bloggen,jätte kul.
    ska försöka läsa ikapp.
    kul och läsa här ! kram på dig!

    SvaraRadera
  4. Bra att det finns lite olika program att titta på även nattetid.
    Jag har inte Netflix, har andra jag betalar för det får räcka*ler*
    Hoppas det går över snart.
    Ha det så fint!
    Kramisar❤❤❤

    SvaraRadera
  5. Usch för armen. Förstår ju hur ont det gör. Hoppas den blir bättre snart.
    Roligt när man hittar nån serie och film man gillar. Jag har inte Netflix men det finns ju hur många kanaler som helst. Tänk hur det var då vi hade bara tv1 och tv2. Minns det gick en serie 1985 som jag faktiskt skulle vilja se repris på. Den var svensk och hette "lösa förbindelser" Den var svensk. Många kända skådisar var med.

    Nä...nu får du kryapådig vännen.
    Kramkram från mig.

    SvaraRadera