Translate

fredag 7 november 2014

Ensam på Jorden, nej knappast ,-)


 
Ja ibland så känner jag mig ensam och undrar om det är bara jag här på jorden ,-)
alla fall med mina funderingar  som  just jag har.
Så tar jag en bloggrunda hos mina bloggvänner.
Och upptäcker att det finns fler än jag som funderar på det ena och det andra.
I vissa fall, precis det jag tänker på.
Då läser jag svar som dom fått av andra bloggvänner.
Upptäcker att vi är många som fnular på liknade saker ,-))
Delar med oss av lite olika tankar, bilder, av livet ,-)
Ha en härlig Helg ,-)
Det önskar jag "alla" som tittar in till mig ,-)
 

5 kommentarer:

  1. Hej du fina!
    En trevlig helg till dig oxå!
    och sen tror jag att alla funderar emellanåt på både ditt och datt/kram

    SvaraRadera
  2. Visst är det underligt att det vi tror vi är ensam om visar sig delas av så många. Ibland (ofta) tar jag risken att idiotförklaras, hi hi hi, men det bjuder jag på bara jag får skriva det som för stunden berör mig mest.

    Kram på dig ♥

    SvaraRadera
  3. Det är underbart med bloggvärlden och vi ÄR inte alls ensammen om de funderingar vi har.
    Kram fina du.

    SvaraRadera
  4. Ja det är underbart att vara delaktig i vår stora bloggfamilj. Läsa om allt mellan himmel och jord och upptäcka nya saker osv.
    Du har så rätt i det du säger/ kram

    SvaraRadera
  5. Bloggen är så bra, aldrig ensam*ler*
    Finns alltid några inlägg man kan läsa och kommentera hos sina vänner!
    Ha en fin helg!
    Kramisar

    SvaraRadera