Translate

onsdag 17 december 2014

Trött på ishalka!

NU har jag o gubben köpt oss ett par icebugs var ,-))
DYRT så in i vassen, men nu hoppas jag dom är värda det ,-)
Trött på halka!
Sen jag slog huvudet i backen för nåt år sedan är jag livrädd för halka, går o hasar fram, det duger ju inte, för det första ser det konstigt ut ,-)))
Sen är det jobbigt.
Nu ska man gå med bestämda steg, sa hon i affären, det blir en tränings sak! Att våga lita på att INTE halka!
Har ni iccbugs, och hur funkar dom?
 

8 kommentarer:


  1. Bra att du är rädd om dig. :-) Gulliga tomtar, väldigt många så jag vet inte vilken av dem ögonen skall ta fäste på, he he....

    Kramar ♥

    SvaraRadera
  2. Nej, fast hustrun skulle behöva. Tvekar, kanske blir det broddar istället. Man måste sätta i foten bestämt. Tror man att man ska halka så gör man det. Åtminstone utan broddar.

    SvaraRadera
  3. Grattis till era köp!
    Hoppas att jag också blir ägare till ett sådant här skopar.
    Dyra ... men vad kostar det att vara sjuk?!?!
    /kram

    SvaraRadera
  4. jag som går så mycket skulle verkligen behöva. Förra vintern ramlade två kompisar och bröt sig och en skadade axeln i skidåkning. Lagom till första advent i år var det dax ingen, en fjärde går nu med gipsad fot. Vet inte om jag törs gå ut snart. Kanske ska satsa på dubbat...

    SvaraRadera
  5. Jag har haft broddar i många år. Det kommer an på broddens vasshet och hur lång den är, och som du säger hur en går. Har en hel modell som täcker hela skon. Lite besvär ta av och på, men det tränas upp under vinterns gång. Fördel är just det att ta av och på eftersom det inte är vettigt att gå inne i en affär el. dylika med broddar. Lycka til med Ice Bugs sko!
    Ps. Jag föll i mars i år med broddar och bröt handleden. Orsak slitna broddar och snö på isigt underlag, och jag fuskade med tekniken för jag hade bråttom.
    :) kram på dig:)

    SvaraRadera
  6. Toppen att ni köpt Icebugs! Nu kan ni trampa iväg på såväl is som snö! De är toppen!
    Kramisar❤❤❤

    SvaraRadera
  7. Är det sådana kängor med rörliga dubbar ? dem skall vara suveränt bra enligt test, Grattis !
    Kramelikram ��

    SvaraRadera
  8. visst är dom suveräna,jag hade inte klarat mig förra året,och inte nu ,med den halkan vi haft.

    SvaraRadera