Translate

fredag 6 februari 2015

Så här ser det ut hos oss på Fredagar. Då plötsligt rann tårar.



Men herregud så känslig jag blev  .-)))) Blev förvånad själv ,-)))
När sista reklamen med Ica Stig visades började jag gråta när Stig vände sig om och gick!

Fredag! Har ni någon speciell Fredagsmat?
Vi har en smörgåsbakelse som vi alltid gör, vi har haft samma fredagsmat i flera år nu.
Tjatigt, nej det tycker varken gubben eller jag ,-)))

Och den vanliga meningen..... Fredag igen!
Njut på av Helgen!


 
Så här ser det ut hos oss på Fredagar ,-)
 

7 kommentarer:


  1. Du målar från hjärtat vännen ♥

    Igår åt jag den fetaste räkmacka någonsin med röra, lax så jag blev nästan illamående...

    Den bästa fredagen till dig och stor kram ♥

    SvaraRadera
  2. När serveras detta goda ... kommer ;.)
    Räkor och vad mera ... det vattnas i munnen.
    Gör inget speciellt till en fredag mer än lyssnar av vad som skulle smaka bäst ;.) Måste ta ut räkor ur frysen, blev så sugen/ kram

    SvaraRadera
  3. Vi har ingen speciell tradition på fredagar. Vi tar det vi blir sugna på*ler*
    Men mestadels blir det lite festligt i alla fall!
    Ha en fin fredag!
    Kramisar❤❤❤

    SvaraRadera
  4. Hääääärligt.......förlåt.....Jag menar att tårarna kom till Ica Stig. Det gjorde dom nästan för mig med. Det betyder bara att vi är känsliga och fina människor❤.

    Nåt gott blire väl då det är fredag.

    Varm och go KRAAAAM till dig❤

    SvaraRadera
  5. Men hallå - sitta o böla över Ica-Stig?? nu får du väl ge dig... NÄ!!!! skojar bara. Vet hur det känns att bara plötsligt "gråta för ingenting" eller rättare sagt för något man annars i "normal läge" inte hade gråtit för. Måste ju hålla med om att det kändes lite konstigt när jag insåg att "Stig slutar verkligen"... Fredagsmat har vi inte hos oss, förr i världen försökte vi väl få till det med något extra gott sådär men njäää det höll väl inte så man kan säga att det blev "tradition" av det. Nyfiken på den där "värstingmackan" på fotot blir jag allafall... recept finns förmodligen? ;) Ha inte en bra fredag nu utan TA en bra fredag!!! den bästa på länge tycker jag du ska TA dig just idag. Kramar i solskenet från lilla mig.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ha haha jag tänkte faktiskt så.........böla över Ica-Stig?

      Radera
  6. Oh, vad mysigt med fredagsmys.
    Maken brukar köpa med sig något lättlagat på fredagar...igår blev det småplock typ tapas och västerbottenpaj och vin... båda har haft en intensiv arbetsvecka, så vi orkade inte ens se någon film utan somnade halvtio.

    Kramar Christina

    SvaraRadera