Translate

onsdag 25 februari 2015

Tramsa mer!




Ha haha jag visste det! ,-))))
Experten :
Våga TRAMSA mer på jobbet!
Det är kreativitets forskaren Samuel Wests recept för en produktiv arbetsplats med glada medarbetare.
För att våga släppa loss dina idiotiska, galna underbara ideer!
Håller ni andra med?
Jag tror stenhårt på det här.
Att våga tramsa, är moget!
Att alla mår bättre är jag säker på.
Trista typer kan verkligen sänka livsgnistan!
Det är min mening, jag håller med Samuel Wests, vad säger ni andra?

8 kommentarer:

  1. Jag VET att det är bra att tramsa! Tramsa mer, jag älskar det själv! Varför vara stel och tråkig, nej skratta mer, flamsa mer, hihi.
    Kram, Gerd

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja visst är det härligt med trams! ,-))))

      Radera
  2. Tramsade alltid på olika jobb innan jag blev sjukskriven och sedan sjukpensionär. En gång hade jag busat så mycket så alla tjejer bar in mig i duschen och duschade mig med kläderna på *fniss* Det var vinter dessutom. Men buset var värt det :-) /kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Låter kanonkul ,-))))))
      Det skulle jag vilja se, dig i duschen med kläderna på ,-))))

      Radera
    2. Hade tejpat ned klykorna i en telefon. Stod bakom en vägg och ringde och såg hur de svarade men det ringde ändå. Höll på att kissa ned mig av skratt tills de kom på mig *storkratt* /kram

      Radera

  3. Håller med Samuel Wests... :-)

    Kramen ♥

    SvaraRadera
  4. Gärna tramsa, men på ett bra sätt.

    SvaraRadera
  5. Lite trams här och där, upplivar tillvaron för alla!
    Ha en fin kväll!
    Kramisar❤❤❤

    SvaraRadera