Translate

torsdag 2 juli 2015

valphjärna




Hej o hå ,-)))
Nu är det tänkt att jag ska fortsätta blogga ,-)
allt bra, valpen här och jag har drabbats av "valphjärna" ,-))
Hasar fram, för var är valpen, jo "under" fötterna!
Påminner gubben, HASA! ,-)
Barnbarn var här o tittade igår, treåringen lyssnade inte så noga på detta hasande ,-)
Jag satt som på nålar, beredd att styra undan fötterna.
Ja nu har vi att göra, samtidigt som det är väldigt kul förstås!
Sommaren har kommit och det med besked ,-) Härligt.
Snart semester ,-)
Kommer att visa foto  på valpen, ,-)
Det här är väl vad jag hinner just nu i bloggväg ,-)))
Valpar tar sin tid ,-)


 

7 kommentarer:



  1. Valpkram på dig ♥ ☺☺☺ ♥

    SvaraRadera
  2. Åh ja underbart! Grattis! Nu går du in i det stadiet som jag snart är på väg att lämna. :)) jag har nu äntligen lärt mig klippa klor på ett bra sätt o känner att jag har alltmer koll på både mig o hunden. Ha det bara underbart bra nu!! Kramar.

    SvaraRadera
  3. Ser fram i mot valpfotot.
    Vanliga kramar.

    SvaraRadera
  4. Du tar den tid du behöver, du bestämmer, eller valpen bestämmer *ler*
    Solig kram <3

    SvaraRadera
  5. Grattis till valpen som kommit!
    Det tar tid med allt som skall göras med en valp. D kommer tillbaka när du har tid. Landet är bra om man vill ha valpen rumsren fort*ler*
    Ha en fin sommar!
    Kramisar<3<3<3

    SvaraRadera
  6. Grattis till valpen, längtar efter en (flera) foton på underverket. Lycka till ! ♥

    SvaraRadera