Translate

måndag 30 november 2015

Så sur jag har varit




Jag har gjort "fulbild" på "fulbild" men inte kunnat spara dom , har jag lyckats spara någon så  har jag inte kunnat lägga in dom, det här har jag ju "tjatat" om ,-))))
Men nu helt plötsligt fungerar det .-)))

Nu ska jag passa på att lägga in låten som rörde mig till tårar som jag skrev om.
En av de vackraste texter jag hört.

Handlar om dom små glädjefyllda stunderna som dyker upp lite då och då ,-)
Eller nästan jämt, beror på hur man upplever saker ,-)))

När verkligheten blir sagolik ,-)





4 kommentarer:

  1. Åh, fine Robban! Njuter av musiken nu.
    Och grattis till att du lyckas med bilder och video i din blogg!
    Kram ♥

    SvaraRadera
  2. Så roligt att et fungerar - och din bild är ju fin så ful ä den :-)
    Robban ja hela han var en sagolik verklighet!
    kram

    SvaraRadera

  3. Tummen upp över att det fungerar... :)

    Kramen ♥

    SvaraRadera
  4. Härligt att du fått igång det nu��
    Robban Broberg gillar jag!
    Ha en fin kväll!
    Kramisar❤❤❤

    SvaraRadera