Translate

torsdag 31 mars 2016

Kråkkompis i nöd!

Ibland är Sverige fantastiskt ,-)

Vi hittade en skadad Kråka. Kunde inte fånga den igår, men så idag ,-))) Yippi.
Vi hade den hemma i en kartong.
Efter några timmar kom Djurambulansen och hämtade den till ett fågel rehab!
Hoppas nu innerligt att den klarar sig ,-)
Ni som känner mig vet att jag älskar fåglar och matar Kråkor Skator och kajer .-))
Även småfåglar förstås.
Så det här var en kråkkompis till mig som råkat väldigt illa ut.




Här åker Kråkan ambulans!

5 kommentarer:

  1. Otroligt!
    Tack och lov för djurvänner!
    Kram ♥

    SvaraRadera
  2. Då håller vi en tumme för att den återhämtar sig. Vi hittade en skadad i vår trädgård men fick besked på att avliva den och det var inte lika roligt alls...

    Kram

    SvaraRadera


  3. Åh så fint att den blev omhändertagen och att det var just du som hittade den....

    Vilken grymt läcker header bild....

    Kram ♥

    SvaraRadera
  4. Så fint att du kunde hjälpa Kråkan! Hoppas den blir väl omhändertagen och kommer tillbaka och bli matad av dig!
    Kramisar❤❤❤

    SvaraRadera
  5. Vad jag gillar din bild på kråkan!
    Jag är också lite kråk-skat och kajfrälst! Så snällt av er att hjälpa!
    Kramens!

    SvaraRadera