Translate

måndag 18 april 2016

while you`re in the world




Vissa personer betyder ju extra mycket .
Varje gång jag hör den här låten, tänker jag på dom ,-)
Och blir varm i hjärtat och rörd varje gång.
Men har jag sagt det till dom?
Nej, det har jag inte.
Det skulle man ju göra.
 Visst är det helt underbart att dom man bara tycker så där jättemycket om finns på här på jorden just nu när man själv skrotar runt här ,-)


Talar du om för vänner hur mycket dom betyder?
Familj är kanske lite annat, lite lättare.


How wonderful life is while you`re in the world.


Tant Glad har ju prommisinlägg.
Här kommer mitt i dag lilla bidrag ,-)
En runda vid en sjö, älskar att se vad som finns vid vattenbrynet ,-)
Något av vad jag såg på min rundtur ,-)


8 kommentarer:


  1. Här var det några strå vassare promenad... hi hi....

    KRam ♥

    SvaraRadera
  2. Vi borde nog över lag bli bättre på att tala om vad människor betyder för oss. Familjen vet så klart men alla andra... Bra inlägg!

    Kram

    SvaraRadera
  3. Jättefint collage från promenaden. Jag gillar Värkligen naturbilder.

    Tack du för din prommis och för fin musik.

    Varm kram.

    SvaraRadera
  4. Helt rätt! Man borde berätta oftare för människor hur mycket de betyder för en... ibland berättar man men sen finns det alltid somliga som det är lite svårare att var känslosam med, åtminstone så är det så för mig.

    Tack för påminnelsen :)
    Kram och ha en fin dag :)

    SvaraRadera
  5. Du betyder massor för mig o jodå jag läser här. Borde kanske kolla mailet oxå... Hjärnan är full som alltid eller var det tom kanske? ;) ha det allra jättebäst o hälsa voffsingar från mig o den lilla räven. ;) Kraaaaaam!!!

    SvaraRadera
  6. Fint skrivet och så sant så.
    Vi har lätt för att glömma att säga det där som gör att tillvaron lyser upp för någon medvandrare.
    Vi gick också runt en sjö i morse och håller med dig om detta att kolla vad som finns. Det går att hitta mycket intressanta saker.
    Kram och ha det bra.

    SvaraRadera
  7. På vandrings"strå"t
    Jättefina bilder och så vackert runt en sjö. Har många gånger tagit vandringar runt mindre sjöar, så vilsamt.
    Vacker tänkvärd musik.
    Jodå, vi är lite olika med att berätta vad någon betyder för en. Försöker att tänka mer på det. Har en minsting som är fenomenal, frågar sin mamma (jag) varje dag hur hon mår.
    Bra inlägg. Kram ♥

    SvaraRadera
  8. Jag tror att man måste påminna sig ofta hur bra man har det med sina nära och kära. Vilket fint inlägg. Bildspel med underbar musik var super. Ha en bra dag. Kram

    SvaraRadera