Translate

fredag 15 juli 2016

Får du måla på väggen?!




Satt vid köksbordet och såg då att just där nere på väggen var det lite tomt. Jag har många av mina målningar på köksväggen och mina skulpturer ,-)
Brukar ju hafsa in bilder på bloggen, så jag tänkte jag hafsar in en liten uppmuntrande figur direkt på väggen ,-))
Uppmuntrande figurer kan man inte ha för många ,-)
Min tavlor liknar inte dom här tre minuters bilderna.
Men nu blev det en tre minuters målning.
Jag vet redan vad barnbarnen kommer att säga, som när jag målade på hela ena väggen i sovrummet.
Får du verkligen måla på väggen!?
JA det får jag .-))
Tänk att kunna säga det ,-))

17 kommentarer:


  1. Tack det var en fin kärleksfull uppmuntrande figur du bjuder oss på... :D))

    Stor kram på dig ♥

    SvaraRadera
    Svar
    1. Han gör mig glad ,-)))
      Det nöjer jag mig med ,-)

      Radera
  2. Så härligt att kunna svara ja på den frågan! men här blir svaret tyvärr nej...

    Kram och ha en härlig kväll!

    SvaraRadera
  3. Vilken tur du har, hihi, som får måla på väggen! Kan förstå barnbarnets fråga. Barn får ju lära sig att inte måla utan på papper eller i målarböcker.
    Ha en fin helg!
    Kramisar<3<3<3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja barnbarnen blir ju förvånade att jag får ,-)))
      Men kul är det ,-))

      Radera
  4. Vad härligt. Och fint!!! Kan man inte få se hela väggen :-))

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är i sovrummet jag målade på en sidan ,-)
      det här en en figur i köket ,-)

      Radera
  5. Så helt underbart, önskar jag hade modet. Så söt han var filuren, kramis������

    SvaraRadera
    Svar
    1. Älskar din stora profilbildsmålning den är underbar����������

      Radera
  6. Tänk va härligt att få sätta färg på sina känslor! ❤
    Trevlig lördag! 😙

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det behövs, det mår jag bra av ,-)

      Radera
    2. Tänk om en annan kunde få göra så på sina färglösa väggar

      Radera
    3. Det är bara att kluddra på ,-))

      Radera
  7. så grymt härligt att bara komma på att måla direkt på väggen. Jag har nog tänkt tanken men jag har aldrig vågat. Uppmuntran är alltid bra var det än kommer ifrån, och varför inte från väggen, kram kram

    SvaraRadera