Translate

måndag 18 juli 2016

Tyvärr,det funkade inte






Nu är gubbens elkonvertering gjord
Det fungerade inte, tyvärr, det gick tillbaka  efter någon minut bara.
Han ska få fler undersökningar om 5 veckor.
Nu tar vi semester.
Kopplar av bara.
Vi åker en sväng.
Jag som alltid oroar mig att något ska gå fel, men det var dom på sjukhuset som skrämde upp mig med strokesnacket. " Du kan få en stroke när som helst" Innan elkonverteringen måste vi kolla blodet så du inte har någon blodklump som kan vandra iväg, eller nåt i den stilen.
En mästare att måla fan på väggen om jag är kanonstressad.
Var beredd att det skulle ringa på dörren och när jag kikade i titthålet skulle jag se en präst!?
Och en sjukvårdare.
Nu har jag fått en svullnad under ena ögat, ser lagom snyggt ut till solbrännan ,-))
Kan få så om jag varit för stressad.
Så nu ska vi stressa ner.
Ha en fin sommar önskar jag er alla som tittar in till mig ,-)
Nu ska vi bara koppla av, så jag blir osynlig på bloggen några veckor ,-)





17 kommentarer:

  1. Hoppas att ni kan koppla av ordentligt! Tråkigt att det inte fungerade denna gång. De får fortsätta att utreda efter er semester.
    Ha en trevlig färd!
    Kramisar<3<3<3

    SvaraRadera
  2. Tråkigt att det inte fungerade :( med konverteringen på hjärtat.. Hoppas ni får några sköna semesterdagar i alla fall :))
    Kram Yvonne

    SvaraRadera
  3. Vilken otur för gubben din och jag kan förstå er besvikelse. Men ni får försöka att koppla av så gott som det går och unna er att ha semester.

    Många kramar <3

    SvaraRadera
  4. Men nej! Det var väl typiskt!
    Hoppas ni, trots det, Kan koppla av och ha en skön semester! ❤

    SvaraRadera

  5. Det var trist att det inte funkade. Men nu får ni ha semester och rå om varandra. Stor kram ❤❤❤

    SvaraRadera
  6. Hoppas det ordnar sej till det bästa, och att ni kan koppla av och ha det bra på alla vis, kraaam

    SvaraRadera
  7. <3
    Ledsamt att det inte gick som planerat. Hoppas att ni ändå kan njuta tillsammans och bara vara i sommaren ett tag.

    Stora blomsterkramen till dig!

    SvaraRadera
  8. Hoppas det ordnar sej till det bästa, önskar er underbara sommardagar kramar från mej

    SvaraRadera
  9. När det nu blev som det blev, får ni ta hand om varandra och riktigt mysa och ha det gott ♥ kram kram ♥

    SvaraRadera
  10. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera
  11. Trist att det inte funkade. Hoppas du kan varva ner och ni får några härliga "ostressiga" sommarveckor.
    Kram Bosse

    SvaraRadera
  12. Jobbigt att det inte fungerade. Dom kan göra nya försök sedan efter semestern.
    Hoppas att ni kan få ha det skönt och kan koppla av.
    Det där med att kolla blodet och att få en stroke har de sagt till mig också, så jag vet hur det känns.
    Varm kram till dig.

    SvaraRadera
  13. Hoppas ni har det gott och kan koppla av där ni är. Varm kram ♥

    SvaraRadera
  14. Styrkekram till er båda! Hoppas att ni ändå får njuta och ha det så fint som möjligt under semestern.

    Kramar Christina

    SvaraRadera
  15. Önskar er det bästa på semestern när det blivit som det blev med din gubbe. Du behöver också det efter detta. Stor styrkekram!

    SvaraRadera
  16. Jag hoppas verkligen att du och din man har det bra och att sommaren är härlig. Jag har också haft ett uppehåll på bloggen men så blir det när det är sommar kram från mig

    SvaraRadera
  17. Tyvärr försvinner vissa kommentarer när jag ska trycka in dom här, jag har läst alla Tack ,-)

    SvaraRadera