Translate

måndag 10 oktober 2016

aha du tänkte så........



Tänk om vi skulle ha som i serierna, tankebubblor, så vi visste vad andra tänkte ,-)))
Har aldrig funderat på detta förr, förrän nyligen.
Vi mötte någon på skogsvägen när vi var ute och gick med hundarna, kvinnan vi mötte fick en underlig blick.
DÅ tänkte jag, det skulle vara kul att veta precis vad hon tänker? ,-))))
Kanske bäst att inte veta, men ändå, kul skulle det vara.

Eller när man står och pratar med någon, och den personen tittar väldigt ingående på en, tanken flyger genom huvudet..................jag har väl inte tandkräm runt munnen! ,-)))))
Men det är nog skönast att inte veta ,-))

Nu ska här köpas gummistövlar, behövs nu när det blir lerigt.
När man ska klafsa omkring ute med hundar.

9 kommentarer:

  1. Det far nog många tankar genom huvudet på folk när man möter dem. Just om de stirrar på en när man pratar, så kan jag tänka att just tanken på tandkrämen kan dyka upp��
    Ha en fin dag!
    Kramisar❤❤❤

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, har ju sett tandkräm på vissa ,-))) jag kollar dock noga innan jag går ut ,-)))
      Bäst att inte veta vad andra tycker ,-)

      Radera
  2. Ja, ibland undrar man vad folk tänker och hur mycket minspelet avslöjar oss människor. En del är som öppna kort medan andra kan vara väldigt svåra att läsa av tycker jag.

    Även här behövs det nya gummistövlar men det får bli först till helgen.

    Kram och ha en bra dag :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Så är det, vissa är hur lätta som helst att läsa av, medans andra har ett pokeransikte ,-)

      Radera
  3. Det är nog som sagt bäst att inte veta...hahaha...! :)
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det skulle nog varit skrämmande, och inte lätt kanske att dölja egna tankar ,-)

      Radera
  4. jag är glad för att ingen vet vad jag tänker och inte vill jag veta vad andra tänker heller. Det låter skrämmande... Ha det bra med nya stövlar, kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är nog bäst att vi inte vet, annars hade vi nog haft pratbubblor ,-)))
      Hittade inga gummistövlar i min storlek, 37 verkar vara en vanlig storlek ,-))) slut överallt.

      Radera
  5. Hihi, ibland vore det hemskt kul. Men kan nästan läsa deras tankar ändå. En lite osynlig nisse vore inte heller fel ibland. Stor kram och en fin dag önskar jag dej

    SvaraRadera