Translate

torsdag 10 november 2016

Säkra ställen för speciella saker..................




Nu är jag trött på mina speciella platser som jag hade ett tag för flera år sedan ,-)))
Var det något speciellt jag tyckte mycket om la jag det på en speciell plats!
Och vad händer med speciella platser, jo glöms bort.
Det här kom jag på när jag letade efter viktiga minnen extra speciella när Bosse hade en av sina uppgifter.
Kan inte komma på alls var de sakerna finns......vet ju att jag inte slängt dom, har ju kvar annat jag tyckte mindre om ,-)
Aldrig mer "säkra" ställen ,-))
Man lär sig alla fall något ,-)


7 kommentarer:

  1. Det där känner jag igen.
    Förstår heller inte var de tar vägen, "de säkra ställena", för det var ju en sådan bra plats och visst skulle jag komma ihåg den, så enkelt var det.
    Men, tydligen var dom för säkra.
    Skönt att det finns fler som är likadan. Känns mindre ensamt då.
    Tycker om dina teckningar.
    Sköt om dig.
    Varm kram!

    SvaraRadera
  2. Jomen det är nog så att man lägger undan eller gömmer nåt man vill gömma på nån plats man glömmer senare...jo..jo så är det.

    Ha det så gott och tack för allt skojsigt och fint du målar.
    STOR KRAM

    SvaraRadera
  3. Gott skratt ... precis det samma hos mig! Härlig bild!
    Kram

    SvaraRadera
  4. En säker eller speciell plats brukar innebära att man inte hittar det man lagt där igen. Tyvärr men även jag är vis av skadan ;-)

    Kram och god morgon!

    SvaraRadera
  5. Hihi, gömde choklad ich pepparkakor förr, men kom inte ihåg var, så det slutade jag med. Ha det bra kramar

    SvaraRadera
  6. nu får jag igenkänningsfaktor haha som jag letar ibland... du sätter ord på problemen, kul läsning

    SvaraRadera
  7. Det gäller att alltid lägga på samma ställe och öppet��
    Du får ha ett skåp för dina gömmer och alltid lägga sakerna där!
    Ha det så fint!
    Kramisar❤❤❤

    SvaraRadera