Translate

måndag 20 februari 2017

En av övningarna




Jag fulmålar ju ,-))) Men det här är nog gränsfall ändå! ,-))))
Men det här är alla fall en av övningarna som jag gör varje dag, känner mig nöjd med mig själv.
Får starkare ben och rygg av den.
Om ni har svårt att lista ut hur övningen är så innan dom kastar sig ut i backen på skidor så står dom så här.
Jag gör den 6 gånger och räknar sakta till 10.................
Sen har jag några övningar till som jag gör, äntligen har jag börjat ,-))
Jag har ju blivit så himla lat, vill ha övningar som man känner resultat med en gång! Annars tröttnar jag ,-)))
Det här är en kanonövning den kan rekommenderas speciellt till andra latmaskar ,-))
Lägger ut lite fler latmasksövningar lite då o då dom jag kör med.
Resultaten ska kännas med en gång för då är det kul att fortsätta ,-))))
Jag har ju inte alltid varit så här lat.................men har nu blivit ,-))

6 kommentarer:

  1. Lättja, det är väl en synd, haha.
    Nä, jag är också lat och blir latare med åren. Har mina gymparyck ibland, jodå.
    Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det hör ju till en av de sju dödssynderna ,-))
      Det är i alla fall synd att jag inte skärpt till mig tidigare ,-)))

      Radera
  2. Resultat på en gång, det vore grejer det.
    Jag gör lite övningar varannan dag efter ett band jag har, cirka 15-20 minuter. Inte märker jag nå´n skillnad.
    Undrar om jag skulle klara detta. Du ritar så jag förstår, nästan. Ser framemot nya övningar och bilder.
    Kram och trevlig måndagseftermiddag.

    SvaraRadera
  3. Det kanske är en övning att testa, även för mig�� Jag gör lite olika stretchövningar för axlar och nacke några dagar i veckan. Ryggen tror jag din övning är bra för��
    Kramisar❤❤❤

    SvaraRadera
  4. hihi..jag gillar både bilden och övningen på den

    SvaraRadera
  5. Men så duktig, jag måste ta mej i kragen och komma igång med lite övningar.
    Härlig bild��

    SvaraRadera