Translate

torsdag 16 oktober 2014

Mysigt höstväder, tangentbordet flög ner i vattnet,


 
Himla mysigt att gå ut med hundarna i höstrusket, det friar tankarna ,-)
Har nu ett nytt tangentbord, det förra blev blött, kan man lugnt säga ,-)
Hundarna som oftast har jättekul ihop, rök ihop igen!
Inga händer för att stoppa bråket. Har lärt mig en läxa sen jag blev biten! (av misstag)´
Skulle ju prova att slänga vatten på dom, jag tog hela deras vattenskål! det funkade inte kan jag ju säga! Men golvet blev rent ,-)))
Massa vatten på golvet , sen fastnade sladden i ett hundben, så flög hela tangentbordet ner i vattnet!
Fick ta skurborsten, satte den emellan, då slutade dom direkt.
Ska idag till mamma och hälsa på lite ,-)
Håller tummen stenhårt för gubben ska till doktorn!
Vilket oroar mig en hel del!
 
 

7 kommentarer:

  1. 2 hannar och du kanske måste kastrera en av dem? Den lille lägger sig inte för den äldre. Kan hända att han känner av att den äldre håller på att bli äldre och ... Du kan inte ha det så här med att de flyger ihop för vem blir mellan nästa gång? Tänk om något av barnbarnen hamnar mitt mellan dem när de bråkar. Då har du rent i hus och rent bland dina tangenter ;.) /kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är den äldre som bråkar med den yngre

      Radera
  2. Hahahah! Låter som en gammal Laurel och Hardy film.
    Önskar jag varit en fluga på väggen.
    Det blev väl lite´ rosa språk under tiden, antar jag.

    Ruth i Virginia

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ha haha det blev faktiskt inga "rosa ord" beror kanske på att tangentbordet var så gammalt! Och snart ändå skulle bytas ut, tack för din kommentar!

      Radera
  3. Se där!
    Inget ont som inte har nåt gott med sej!

    Ruth i Virginia

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vem är du!?
      Har du en egen blogg?
      Annars skaffa en "vettja" ,-)))

      Radera
  4. Vilken tur att du fick stopp på hundarna!
    Rent golv och ett blött tangentbord, inte dåligt*ler* nu har du ett nytt och fräscht bara att skriva på!
    Håller tummarna för att det går bra för gubben din!
    Ha en fin kväll!
    Kramisar❤❤❤

    SvaraRadera