Translate

tisdag 26 november 2019

VI 5 frågar Primrose


                                         VI 5


frågar...…..

TYCKER DU ATT ÖLEN SKA VARA BILLIGARE, TVÅ NYA SORTER SKA BÖRJA SÄLJAS PÅ SYSTEMET?



                                                                       
Primrose

Primrose säjer JA
för en billigare öl.
När jag går ut med hundarna på kvällen balanserar jag på en smal trottoarkant.
" Att du kan ha ett sånt bra balanssinne Primrose brukar folk säga till mig"

starksprit är starksprit!
Men en god öl till maten är en god öl.
Och billig öl
Hm ..tycker Primrose är bra.


8 kommentarer:

  1. Alkoholhaltiga drycker är väldigt dyra i Sverige så för min del får priserna bli lägre. Men det är väl knappast något som kommer att bli aktuellt.

    Det var väldigt trevligt med ett livstecken från dig och jag hoppas att allt är bra.

    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är bra ,-)
      Lite löjlig första inlägg men ska försöka bli mer seriös ,-)

      Radera
  2. Visst kan öl vara billigare! Jag tycker öl kan vara gott men vi köper ofta när vi åker en vända till Åland.Men visst köper vi ibland även på Systemet.
    Ha det gott!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag brukar dricka lättöl men nu är ju den dyrare, sällan jag köper öl från systemet ,-) Men gärna billigare öl där ,-)

      Radera
  3. Det är alltid bra när saker blir billigare. Det köps mycket öl, sprit utanför våra gränser. Undrar om det är miljötänk som gjort denna ölsänkning🤔
    Ha en fin dag!
    Kram♥️

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag vet inte vad det var ,-) Läste bara frågan i Vi 5 i en kvällstidning, men billigare öl är bra, inte ofta jag köper öl på systemet dock ,-)

      Radera
  4. Hej Primrose! Välkommen tillbaka, roligt att se dig här igen. Jag har saknat dig.
    Balanserar på en smal trottoarkant, bra gjort av dig. Jag ska ha en bred planka, då går det OK.
    Tänk Öl, det kan jag inte lära mig att tycka om. Så det får vara för min del. Har ingen aning om pris eller vad som är lagom.
    Sköt väl om dig.
    Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack ,-)
      Brukar mest dricka lättöl, men så blev den dyrare än mellanöl, men billigare öl från systemet är bra, gillar öl till maten ,-)

      Radera