Translate

måndag 24 februari 2020

Mina älskade vänner




Jag har aldrig haft många vänner, utan kunnat räkna dom på en hand, men otroligt betydelsefulla!
Vi har haft SÅ kul tillsammans.
Men helt plötsligt är det slut med det!
Vi kommer aldrig mer att vara vi 4 i vårat gäng.
En har inte kunnat vara med på grund av en mycket svår lungsjukdom, så hon har varit tvungen att avstå, hon orkar inte.
En , min allra bästa vän....är svårt sjuk.

Jag känner mig så chockad och vilsen.

En sån här grupp av vänner är inte lätt att hitta, så härliga...riktiga vänner.

De betyder så mycket för mig, och att det nu är slut...gör så ont!

Vi som pratade o skrattade så mycket...vi som gick i affärer och tittade på en massa kul, titta här, vad tycker ni...
När jag var i en affär sist, gick jag själv och sa tyst för mig själv....men titta.... vilken läcker färg.....och kolla in den där! ……...

Ska titta in till er andra här på bloggarna, men jag har mått så dåligt och fått sån ångest så jag har mest kollat serier för att få något annat att tänka på!

Ta hand om er!

9 kommentarer:

  1. Så tråkigt med tanke på er fina vänskap <3 När det gäller vänner är kvantitet och kvalitet inte samma sak. Jag föredrar färre och trofasta som man vet var man har.

    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja så är det, hellre få riktiga vänner än många vänner.
      Jag är chockad..så jag är ur focus.
      Ha det jättefint KRAM

      Radera
  2. Det känns väldigt tungt när det blir sjukdom mm ibland sina vänner. Jag hade 2 riktigt goda vänner som gick bort alldeles förtidigt. De kändes som mina systrar- Tankar till dem kommer ofta. Sedan hade jag andra vänner (mer kompisar). Förstår att du är ur focus nu, men det kommer att bli bättre.
    Ha en fin dag!
    Kram❤

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack!
      Den här vännen var som en syster.
      Hon somnade in några timmar efter mitt inlägg!
      KRAM

      Radera
  3. Ett både fint och sorgligt inlägg. Har precis läst ditt senaste inlägg. Förstår att det är tufft för dig just nu. Styrkekram Bosse
    Ps. Håller med om att antalet riktigt nära vänner inte behöver vara många till antalet. Men när en i gänget plötsligt fattas och en annan är allvarligt sjuk blir det extra tufft för de andra också.

    SvaraRadera
  4. Håller så med dig! Vänner är viktiga! Och saknaden blir så stor när man plötsligt inte längre är de fyra som ni var. Jag har nyligen själv mist en väldigt god vän och det är verkligen tomt.Jag har tänkt mycket på detta och med vänskap och vad det är. Men alla roliga minnen har jag kvar och det känns fint.
    Varm kram och många tankar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack.
      Jag beklagar sorgen efter din vän, det är en stor förlust.
      Jag försöker tänka på hur lycklig jag är som har haft en sån fin vän, men bryter ihop titt som tätt. Vänskap innebär så mycket, hörde ett program om vänskap, där ingen vänskap är den andra lik.
      Varm Kram tillbaka till dig!

      Radera