Translate

tisdag 31 mars 2020

Barnskratt är nog det ljuvligaste som finns!




När vi tömde sommarstället var vi en stor del av familjen som hjälptes åt ,-)

Vi fikade och pratade....då säger ett av barnbarnen en 8 årig kille, nu ska vi vara tysta!
Och den som säger något, får gå ut på tomten och SKRIKA " Jag älskar makaroner"

Men så var det ju en som inte kunde vara tyst ,-) Killens morbror......så han gick glatt ut på tomten och skrek " Jag ÄLSKAR makaroner"

 Men skrattet som följde när någon gick ut och skrek......det var ett bubblande härligt skratt!
Som gjorde att en hel del energi kom tillbaka ,-)))

4 kommentarer:

  1. Kan tänka mig att det blev många härliga skratt och i tider som dessa behöver vi skratta mycket och gott tillsammans!

    Kram och ha en härlig tisdag!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Skratta behöver man verkligen ,-)
      Barnbarnets lycka när någon tog uppmaningen på allvar ,-)))
      En härlig Tisdag hoppas jag att du får!
      KRAM ,-)

      Radera
  2. Vad roligt! Och med glädje och humor kommer en långt. Kan tänka mig att ni hade en fin eftermiddag tillsammans. Och barns smittande skratt är så härliga.
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vi hade jättekul ,-)
      Ja barnskratt , då mår man bra själv ,-))
      KRAM ,-)

      Radera