Translate

tisdag 24 mars 2020

SKÅL ,-)





Stället jag gör mina bilder hittar jag inte? Synd, men hittade äldre bilder jag gjorde för några år sedan ,-)



SÅLD ,-)))

Fort gick det, på bara någon vecka! Nu har vi inget sommarställe.

Så det är tydligen NU man ska sälja!

För många vill ha stugan tidig vår så de hinner fixa den till sommaren.

Igår kväll skålade min man och jag! ,-)

Hundarna har ju kunnat springa fritt....vi har haft många fina stunder där...bilderna vi fick från mäklaren var ju fina, sen har vi ju fotat genom åren själva. Så  det är en sorg ändå. Nu är vi dödströtta av all spänning med försäljningen. Att det skulle gå vägen...och det gjorde det! ,-).
Märker nu en enorm lättnad, för trots allt det fina, blev sommarstugan en riktig energitjuv!
Det var bara jobb jobb. När vi kom hem efter semestrarna så var gräset så högt att vår stora hund inte syntes, man såg var han var för att gräset rörde sig där han gick....
Vi skulle köpa solstolar...men nej sa min man, vi hinner ju inte sitta i dom!
Jag skulle måla , gjuta...men det blev inte tid till något avkopplande.

Sommarstugan låg åt ett håll ganska långt bort...mamma bor en timme bort åt ett annat håll....

Det blev för mycket till slut......
Nu känner vi hur mycket mer energi vår fina sommarstuga verkligen tog, så den är värd att få leva upp igen med en annan familj som ser fram emot allt det vi inte orkade med!

Sen har vi vår husvagn.......och bil med husvagn vill resa åt ett annat håll ,-)) Ner till Europa ,-)

Men först måste min man opereras! ,-)



4 kommentarer:

  1. Så skönt att det gick så bra och smidigt! Det är härligt att slippa pressen, nu kommer ni att njuta mer av husvagnen. När ni kommer hem från semestern, så väntar bara bostaden.
    Ha en fin dag!
    Kram❤

    SvaraRadera
    Svar
    1. JA det känns befriande ,-)))
      Ha det jättefint!
      KRAM ,-)

      Radera
  2. Grattis till den snabba försäljningen. Så skönt att få det gjort när ni väl bestämt er.

    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. TACK ,-) Ja det är just , att bestämma sig! ,-)
      Nu känns det bra.
      KRAM ,-)

      Radera