Translate

tisdag 10 mars 2020

Svarta byxor

Idag har jag sprungit in och ut i massa affärer för att få tag på ett par svarta byxor, basal kläder...
Att det ska vara så svårt!.
Hittade jättesnygga byxor som var för korta, för att de skulle vara korta! NEJ! Men på modet nu.
Det ville jag inte ha. Så svårt det är att hitta byxor som är snygga och i lagom längd!
Likaså koftor i svart med knappar. Jag trodde det skulle på enkelt, men nej.... höll på i 3 !/2 timme och är inte riktigt nöjd.

Det är till min bästa väns begravning....
Jag känner sån sorg så svart är den färg jag vill ha. Jag vet att man inte behöver vara så strikt, men nu vill jag ha det.

Tycker att förut hittade man lätt basal kläder. Men det har de tydligen ändrat på.

Alla fall till slut hittade jag något.


Blott en dag



2 kommentarer:

  1. Så skönt att du hittade vad du sökte men vissa klädinköp är helt enkelt inte roliga. Även om det står "valfri klädsel" så brukar jag välja en diskret framtoning för jag tycker det känns bäst.

    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag brukar ha diskret, men ingen annons ute ännu, så jag vet inte. Vi har blivit inbjudna så jag antar annonsen kommer efter.
      Tycker att vanliga svarta byxor skulle varit lätt att hitta men nej inte nu längre. Ha det fint
      KRAM ,-)

      Radera