Translate

torsdag 2 april 2020

Bröllopsdag, så möttes vi ,-)




igen får man väl säga, åren rinner iväg och ett år läggs till ett annat .-)

Min man med familj skulle till Sverige på semester, de skulle ha åkt året innan, men fick vänta ett år.

Mina föräldrar och jag skulle till England på semester.....pappa skulle boka hemresan, men det var fullt de datum han hade valt, tredje gången fick han ett OK.  vi fick våra biljetter.

En solig semester hade vi...det kom en skur sista natten.

När vi kom till båten som skulle tillbaka till Sverige fanns det bara en bil som stod och väntade, vi ställde oss bakom.....jag såg några killar i baksätet, inte kunde jag då ana att en av dem skulle bli min man! ,-)

                               Nu har vi varit gifta i många år och har barn och barnbarn ,-)

Vi firar också det den dagen och månad vi först träffades. Det datumet  har en speciell plats!

12 kommentarer:

  1. Så härligt att det blev ni!
    Stort grattis till er båda och njut av dagen <3

    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. TACK ,-)
      Härligt att det blev vi ,-)
      Det var nog meningen ,-))
      En underbar dag till er och firandet.
      KRAM ,-)

      Radera
  2. Härlig berättelse. Visst påverkar slumpen så mycket i våra liv, och även km vi får något liv.
    Återvänder ni ofta till härliga England?
    Ha en fin firardag!Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. TACK ,-)
      Slumpen eller ödet. Jag flyttade till England och vi bodde där, vår äldsta dotter är född i England.
      Sen flyttade vi till Sverige.
      Vi har varit tillbaka, senast förra året då var vi borta i 10 veckor och 5 av de veckorna i England. Vackert land ,-)

      Ha en fin dag du med.
      KRAM ,-)

      Radera
  3. Ja, man kan träffas på olika ställen. Grattis, Grattis🥂 Jag såg min på T-banan och några dagar efteråt träffades vi igen. Det har också blivit många år tillsammans.
    Ha en fin dag!
    Kram❤
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är ju ett "under" när man träffas .
      Tror på ödet ,-))
      TACK det ska vi ha.
      KRAM ,-)

      Radera
  4. Stort grattis till er på bröllopsdagen! Hurra, hurra, hurra, hurra!Hoppas ni kan fira.
    Vad roligt att få höra om hur ni träffades och så klart är även den dagen värd att firas.
    Stor kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. TACK, ja dagen vi möttes mitt i sommaren är nästan roligare att fira ,-)
      STOR KRAM till dig ,-)

      Radera
  5. Grattis till både bröllopsdagen och träffdagen!
    Jag har också minnen med bådadera och det med två män. En i taget, förstås.
    Varm kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. TACK, dagen vi möttes är nästa roligare roligare att fira ,-)
      VARM KRAM till dig! ,-)

      Radera
  6. Stort GRATTIS till båda dagarna. Det är roligt att minnas och glädjas.
    Tänk att ni möttes så där, det var bara tur, kan man säga, eller hur? Trevligt att få höra om hur ni sågs första gången.
    Fint att ni fick varandra.
    Sköt om er och var rädda om er.
    Varm kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. TACK ,-) dagen vi möttes mitt i sommaren har blivit speciell ,-)
      Ja det var tur att vi möttes, tror det var meningen, ja det är det ju så för alla, "meningen" ,-)
      Ta hand om er och var rädda om er ni också! ,-)
      STOR KRAM ,-)

      Radera