Translate

fredag 7 maj 2021

Tänk vad man hittar

 


Tänk vad man hittar, en Fredag, inte dumt alls ,-))

Otroligt kallt, men det gör inget, för värmen måste komma snart, hoppas jag hinner få på mig mina sommarbyxor innan värmen kommer ,-)))) Det känna så skönt att hoppa in i mjukbyxor och överdragsbyxor, har inte vågar provat mina sommarkläder än.

Nu har vi börjat fundera, ska det bli en liten längre resa i år, inom Sverige ,-) Vi får se ,-)

Förra sommaren blev det Mariefred, men så fint och mysigt det blev, vi trivdes jättebra!

En härlig Helg hoppas jag ni alla får ,-))


Blir det norrut eller söderut ,-) ( I Sverige) Vem vet, eller Mariefred som förra sommaren då vi inte fick resa mer än 2 timmar hemifrån.  Eller lata dagar hemma?! ,-)

8 kommentarer:

  1. Ja, det var frågan det. Jag tror ni tar en längre resa. Åt vilket håll är svårt att gissa, men jag gissar ändå - söderut!
    Trevlig lördag, kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja vi känner att vi måste komma bort någon vecka ändå. Hoppas på det allafall ,-)
      KRAM ,-)

      Radera
  2. Sverige är vackert. Här finns så mycket att se. Men avståndsregler, det kan det väl knappast bli några detta år. Smittan låg ju väldigt lågt förra sommaren, blir säkert så I år också. Bara värmen kommer! Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej i år får vi nog åka som vi vill inom Sverige alla fall, vi hoppas vi kommer iväg någon vecka för att koppla av, det finns många vackra platser ,-)
      Ja bara värmen kommer ,-))
      Så kallt
      KRAM ,-)

      Radera
  3. Sverige är fint så ni hittar säkert en bra resrutt även i sommar.

    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja vi hittar säkert något, min man vill komma bort ett tag och se något annat och jag säger inte nej,-)
      KRAM!

      Radera
  4. Du är så fin där i dina fina sommarkläder och din man i kortbyxor, redo för en semestertur.
    Skulle tro att det är lättare att åka detta år än i fjol, vi får se vad de säger. Vi håller oss inom Sverige i alla fall.
    Det finns så många vackra platser i vårt land, Ångermanland eller Dalarna, härligt.
    Varm kram till dig.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja inom Sverige får det bli, mycket vackert överallt och skönt att komma iväg ett tag ,-)
      KRAM!

      Radera