Translate

måndag 24 april 2017

Tid och depp




Vill inget, hinner inget..................
vet inte vad det är ..............
men jag känner mig deppig och det är inte vädret ,-)
Har känt så här sen före jul.
Måla var kul...........men nu sitter jag där igen och kommer  ingenstans annat än i tanken.
Gör någon övning för kroppen..............sen orkar jag inget.........
Vill inget..................
Har kommit in i något depp som    stannat kvar inom mig.
Det här är inte jag!
Jag brukar inte låta mig slås ner..............


9 kommentarer:


  1. Ger dig en bamse-kram - Så småningom så vaknar du nog till igen. Till dess får du vara rädd om dig. ♥

    SvaraRadera
  2. Tillåt dig att göra inget o vara deppig, kan hända det vänder till det lättare snabbare då än när man klurar över det o försöker bromsa sig o gaska upp sig. Så funkar Jag! Men har inte alltid gjort det, har ju fastnat illa några gånger. Men det vände ju då med...till slut.
    Massa med lyckokramar fulla av energi o bubblande till dig finaste bloggvän!!

    SvaraRadera
  3. Tråkigt att höra :-( Hoppas att du kommer ur perioden snart för man känner liksom själv när man inte är i sin vanliga form...

    Kram

    SvaraRadera
  4. Tuff header. Trist med deppet. Jag hinner inte med att fixa ihop någon korsordstävling i maj. :) Hoppas det går över när våren behagar att komma. Annars får du gå och ta några prover. Sådär kan du inte ha det hur länge som helst. När ex. min sköldkörtel la av kände jag mig så länge. Jag begrep inte varför jag var så deppig och inte orkade något trots att inget annat hänt i mitt liv.
    Styrkekram Bosse

    SvaraRadera
  5. Du har haft mycket att tänka på ett tag, då minskar energin i kroppen.
    Får hoppas att krafterna kommer när solen börjar skina igen!
    Kramisar❤❤❤❤

    SvaraRadera
  6. Kanske kan det hjälpa att fortsätta att måla och i målningarna låta tankarna virvla och komma ut ut huvudet.
    Önskar att du snart ska hitta tillbaka till dig, men det kan också vara värt att kolla upp hormonbalansen i kroppen för den kan påverka mycket om den inte är i fas.
    Skickar en stor kram.

    SvaraRadera
  7. Tror nog att du bara är, att du vilar mycket, min dotter har just gått igenom en utbrändhet, är fortfarande sjukskriven, nu har glimten i ögat kommit tillbaka och viljan att göra saker.
    Va rädd om dej och Bamse många krya kramar��

    SvaraRadera
  8. Ibland så måste vi få vara deppiga ett tag och inte känna en massa krav och måsten. Att återhämta oss. Men du, om det håller i sig, gå till doktorn som kan ta lite prover, kanske något som fattas.
    Sänder en mängd styrkekramar till dig.

    SvaraRadera
  9. Depp är deppigt när det pågår.. Det bästa med deppet är när det runnit förbi och övergått i livslycka och glädje.

    Kramar till dig!
    Christina

    SvaraRadera