Translate

söndag 22 oktober 2017

Skynda mig ut ,-)



UT

Får inte bort linjen under texten så ..... har inte tid att fixa den, för den kommer bara tillbaka.
Har väl hakat upp sig någonstans som vår städning gjorde, vi kan aldrig planera något utan att något annat kommer i vägen!
Men vi hann halvvägs ,-)))
Idag är det en strålande höstdag, så först ut med hundar och sen måste vi till Ikea ,-)
Låter som en bra dag men det blir lite stressigt.

Nu när gubben ska behålla cykeln som vi länge har försökt få fram en ägare till , vi har försökt i
1 1/2 år!!
Så har jag skickat efter en cykel åt mig ,-)
Köpte en på nätet.
Jag som hade bestämt att jag skulle titta i affärer och ville ha en svart eller vit.
Skickar efter en grön!
Den bara kändes så rätt.
Få se om den fortfarande känns rätt när den kommer.
Har inte cyklat eller haft cykel på många år.
 Ha en härlig Söndag! ,-)



9 kommentarer:

  1. Ja, ibland lever datorn sitt egna liv men linjerna är ju klädsamma i sig.

    Så skönt med en strålande dag och ni berkar ha den fylld. Och hundpromenader ger ju lite extra rörelse och intryck.

    Kul med din beställda cykel och jag tycker det låter toppen med en grön. Blir säkert jättebra.
    Och att cykla är roligt!
    Kram och trevlig kväll.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det ser SÅ kul ut att cykla ,-))
      Lite fel årstid att köpa, ja de är ju billigare just nu, men jag tänker inte cykla på vintern ,-)
      Härligt ute
      KRAM ,-)

      Radera
  2. En bra cykel är A och O och jag cyklar mycket. Hoppas du ska trivas bra med din nya rullande vän!

    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, tack för att du varnade mig för att köpa den andra! ,-)
      Den här är en bra cykel!
      KRAM ,-)

      Radera
  3. Understruket eller inte - texten är ju viktig så att .... och din cykel blev grön :-)
    Härligt värre gott!
    Ny cykel du nå fått!
    Kram :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ibland hakar det upp sig ,-)))
      Ja grön...så kan det bli jag som äskar vita cyklar!,-))
      KRAM ,-)

      Radera
  4. Låter ju fint med ny cykel :) Du vet väl om att det finns hundcykelkorg eller cykelkärra för hundar som kommit till åren och inte orkar springa långa sträckor..
    Kramis Yvonne :))

    SvaraRadera
    Svar
    1. En rosa fluga23 oktober 2017 19:00
      Tack ,-)
      Cykelkärra har vi, hundvagnen görs lätt om till cykelkärra ,-))
      Väntar just nu på min cykel! ,-)
      KRAM
      SvaraRadera

      Radera
  5. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera