Translate

tisdag 20 februari 2018

Eftersatt blogg, medans jag håller på med annat ,-)



Vi går o går
Gubben mår mycket bättre fast han inte fått någon hjälp ännu.
Det började ett tag efter vi började med rödbetsjuicen, den ska ju ge energi och det verkar den göra, jag känner mig piggare jag också.

Har börjat skapa mycket när jag har tid så ......bloggen blir eftersatt.

Vi köpte guldbestick ,-)




Nu medans jag sitter vid datorn ska jag kika in till er andra, huvudet klarade sig bra måste jag säga det blev bara huvudvärk ,-))

Ha det fint!

23 kommentarer:

  1. Ibland kommer IRL emellan och så är det bara.

    Kram och god kväll!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja ibland så kommer "allt" på en gång känns det som ,-)
      Kram o god natt ,-)

      Radera
  2. Jag har börjat med rödbetdjuicen igen, det är toppen👍Härligt att ni känner att det gör nytta. Det blev guldbesticken du skrev om tidigare👌 Läcker färg på tallrikarna.
    Många steg på mobilen😓
    Ha en fin kväll!
    Kramisar❤❤❤

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja rödbetsjuicen är kanon,-)
      Det blev guldigt ,-) Ja gillar de lila tallrikarna ,-)
      Roligt när man ser hur mycket man går!
      KRAM ,-)

      Radera
  3. Jag har verkligen undrat hur det gick med ditt huvud så det var fint att nu läsa att du mår ok. Kul att ni är piggare med mer energi. Betyder mycket.
    Roligt också med era promenader som säkert hjälper till med piggheten.
    Vad gäller bloggen så kan en ju inte prioritera allt och om du nu skapar mycket så är det så. Jag är i glad när det kommer ett inlägg från dig.
    Jättefina guldbestick. Kul att ni hittade det ni ville ha. Gör sog så bra till de lila tallrikarna också.
    Stor kram och många tankar till dig.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ska titta in snart till er alla, är ju nyfiken på vad ni sysslar med om du är kvar i Spanien tex.
      Här är det fullt upp hela tiden!
      Gubben mår mycket bättre men jag har fått ångest av allt!
      Men skapa är kul, då kopplar jag av! ,-)
      KRAM ,-)

      Radera
  4. Saknar dig här men förstår att du har mycket omkring dig.
    Grattis till stegen, bra gjort, det gör också bra.
    Guldbestick, härligt. Fin färg på tallrikarna.
    Ha det bra och varm kram till dig.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja vi har fullt upp!
      Jättekul att gå med stegräknare, man kan ladda in den gratis i mobilen ,-))
      Ha det jättfent du med!
      KRAM ;-)

      Radera
  5. Åh vad snyggt med lila porslin, toppen i kombination med guldigt bestick 😊 Tur du slapp värre med huvudet... Rödbetsjuice är jättegott!! Skönt att gubben din mår bättre, då mår ju även du bättre...gott att höra!!
    Ha det bäst.. Kram 💞

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja gubben mår mycket bättre, jag har fått ångest, det är SÅ mycket hela tiden!
      Nöjda är vi med guldbesticken ,-))
      Gillar också rödbetsjuicen ,-))
      KRAM ,-)

      Radera
  6. Vad taskig du är mot din fina blogg. :)
    Bra att huvudet klarade sig. Du får sluta med de där konsterna. Du är värre än jag. :)
    Jag har också druckit äcklig rödbetsjuice då och då. Mitt skäl har varit att sänka blodtrycket. Tror jag köper en flaska imorgon igen. Bra att du påminde mig. Bra också att dig gubbe känner sig bättre. Hoppas han får experthjälp snart.
    Kram Bosse

    SvaraRadera
  7. Du måste vara snäll mot din fina blogg. :)
    Bra att ditt huvud klarade sig.
    Jag har druckit flera flaskor med den äckliga rödbetsjuicen. Orsaken var att det sänker blodtrycket. Nästa gång jag är vid hälsokostaffären ska jag köpa hem en ny flaska.
    Nu ska jag se om denna kommentaren gick iväg. Förra för en stund sedan strulade.
    Kram Bosse

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja tur i oturen ,-))) Man ska vara lite försiktig, men det gick ju så bra till en början ,-))
      Köp hem rödbetsjuicen!
      Tack för dina härliga ord ,-))
      KRAM

      Radera
  8. Så bra att ni blir piggare båda två. OCH så kul att du skapar. Sen att äta med guldbestick är väl inte fel, kram kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Gubben är piggare jag har fått ångest av all oro!
      Men skapar på, härligt är det.
      KRAM ,-)

      Radera
  9. HarHhört attadendska vara bra, lycka tilltme det.
    Är också dålig nunatt hi na med, men blir ibland i alla fall keamark
    ❤️

    SvaraRadera
  10. VA! En eftersatt blogg, det går inte för sig... Jo det är precis vad det gör och det är det som är så fint med bloggandet. Man kommer och går som man vill.
    Önskar dig och gubben många fina promenader och stunder.

    Kramar Christina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nu har jag förvillat mig lååångt bort, så mycket skapande som tar tid men som är så kul!
      Men sluta helt vill jag ju inte ,-)
      KRAM ,-)

      Radera
  11. Rödbetsjuice är äckligt men jag tror det gör nytta för att ex. sänka blodtrycket. Jag har köpt en hel del flaskor sista åren. Betydligt dyrare i hälsokostaffären jämfört med ex. Coop.
    Bra att han blivit bättre. Lycka till med "stegandet".
    Helgkram Bosse

    SvaraRadera
  12. Hallllåååå! Hur länge ska du hålla på med annat? Jag är rädd för att du gått för långt. Kanske gått vilse.
    Kram Bosse Retsticka

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för dina härliga inlägg i kommentaren ,-)))
      Synd att du inte gillar rödbetsjuicen! Den som jag tycker är SÅ god!
      Försök drick ändå!
      Jag har nog gått vilse.......
      KRAM

      Radera
  13. Hu så många stavfel det blev. Jätteroligt att höra att ni mår bättre.
    Guldbestick, så vackert.
    Spännande med dina nya projekt. Jag har fullt upp med att fixa vatten till hästarna och slå bort is efter jobbet. Längtar efter skön vår nu.
    Ha det fint o h kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Själv älskar jag vinter ,-) Men visst ska det bli skönt med Våren, och den ska bli varm säger dom ,-)))
      KRAM

      Radera