Translate

torsdag 15 februari 2018

Tur och hjälp!




Härlig födelsedag ,-)
Mest har jag varit överlycklig att det var en sådan turdag, när jag smällde huvudet i golvet var det väldigt nära en betongklump i två delar som jag gjort om till katt, den är stor och tung och vass, hade jag smällt huvudet i den hade jag nog inte överlevt.
Jag vred kroppen i fallet och missade, så jag har varit SÅ tacksam hela dagen ,-)

Vi har firat både gubben och jag, turats om att göra små överraskningar till varann för vi fyller ju båda två ,-))

Min "tvillinggubbe" ,-))


Skyddsänglar och andra behövs och jag Tackar hjärtligt!


15 kommentarer:

  1. Ett sent och stort grattis till er båda. Och så fint att ni turats om att överraska varandra. Trist med ditt huvud du slog i, men det verkar ändå ha blivit en bra dag. Nog så viktigt. En skyddsängel är det fin att ha till hands!.
    Stor kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Skyddsänglar behövs ,-)
      Tack vi hade det fint vi är precis lika gamla ,-)
      KRAM

      Radera
  2. Härligt när man har änglavakt! Så mysigt att fylla år samma dag och överraska varandra under dagen. Grattis igen till er båda❤
    Ha en fin dag!
    Kramisar❤❤❤

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack!
      Ja kul att fylla år samma dag vi är lika gamla ,-)
      KRAM

      Radera
  3. Vad häftigt. Fyller ni på samma dag. Sådant älskar jag att läsa. Stort grattis igen till dig och grattis i efterhand till din gubbe. Ps. Vi är bara stora pojkar.
    Skyddsänglar vet du att jag uppskattar. Tur det inte blev värre för dig.
    Helgkram Bosse

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, vi är lika gamla så det är kul ,-)
      Ja skyddsänglar behövs ,-)
      Jag klarade mig bra från fallet, huvudvärk bara.
      KRAM

      Radera
  4. Men vilken tur du hade för det kunde slutat väldigt illa om du slagit huvudet i den. Då blir man verkligen tacksam för att någon höll ett vakande öga på en och att du hade sinnesnärvaro att vrida kroppen.

    Vilket sammanträffande att ni fyller år samma dag! Hur stora är oddsen för det tänker jag. Det närmaste jag kan bidra med är bekanta som har tre barn.Två födda den 1/8 och en den 2/8. Men allt kan tydligen hända ;-)

    Hoppas att huvudet känns bättre nu och ha en fin kväll!

    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. TACK vi är precis lika gamla ,-)
      Ja huvudvärk blev det bara ,-)
      Ovanligt med de tre barnen som är födda samma dag o dagen efter!! ,-)
      KRAM

      Radera
  5. Stort grattis till er båda! Vad ovanligt att fylla år på samma dag :)
    Tur att fallet gick bra dock...

    Tycker som vanligt om dina färgstarka bilder!
    Ha en fortsatt toppenfin dag!
    Kram Christina

    SvaraRadera
    Svar
    1. TACK vi är lika gamla vilket är kul.

      KRAM ,-)

      Radera
  6. Många grattis till dig och din "tvillinggubbe".
    Så skönt att skyddsänglarna vakade över dig så att det inte hände en stor olycka. Det får vi vara mycket tacksamma över.
    Lycka till med stegmätaren.
    Kram och trevlig helg.

    SvaraRadera
    Svar
    1. TACK gubben o jag är lika gamla ,-)
      Mycket roligare att gå med stegräknaren ,-)
      Ja jag klarade mig med bara huvudvärk, vilket jag är otroligt tacksam för ,-)
      KRAM

      Radera
  7. Låter väldigt trevligt det där med små överraskningar. Tur att huvudet klarade sig från katten..

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja konstverk kan vara farliga om man håller på som jag ,-))
      Är otroligt tacksam!
      KRAM

      Radera
  8. Ett försenat men välment jättegrattis hoppas ni fickfen toppendag. Skyddsänglar är turtdom finns.
    Kramar

    SvaraRadera