Translate

torsdag 18 september 2014

Mot näthat, du är "hattad"

Såg på nätet något nytt för att stoppa näthatet, verkade vara en plojgrej ,-)))
Men hakar på. Vem vill inte ha bort "näthatet"
 Du sätter en hatt på någons huvud.
Slogan är " Sluta hata, börja hatta" ,-)
Sätt på hatten och säg, "du är hattad".
Som sagt mest på kul verkar det som.
Men innan Helgen, så "hattar" jag er allihop som kommer in på min sida ,-))
OBS det här med "hattad" är något som jag såg på nätet, det har jag INTE hittat på själv, som jag själv skriver i första raden!
Det är viktigt för mig att rätt ska vara rätt!!!



OBS: det här är mitt TREDJE inlägg bara idag!
Så kolla om dom två inläggen innan det här inlägget är något "du" kan ha nytta av.
Det ena inlägget handlar om hur du får bukt med din diarrè, bra tips!

inlägget innan det här handlar om optimistforskning, intressant tycker förstås jag, därför skrev jag om det ,-))   Så läs , läs ,-)))

Med det önskar jag er alla som kikar in, en härlig Helg ,-)

 

7 kommentarer:

  1. Intressanta inlägg du gjort - verkligen läsvärt. Tack! Du är en fena på att skriva.
    Trevlig helg och kram!

    SvaraRadera
  2. Härliga du...sätter hatten på någon. kanske på katten....Kul att Se" dej igen..saknat....varit lite kluven inför bloggen..men ack det är skoj att träffa" bloggvänner...och skriva av sig..Man gör ju det som tiden vill----Prioriterar...Önskar dig en fin helg Kram, Karina

    SvaraRadera
  3. Bra idé med "Hattandet" - mycket roligare och trevligare än hatandet. Slänger på en hatt på dig med då! ;) och tackar för den jag fått. Kramar på lördagen!

    SvaraRadera
  4. Nu har jag läst tidigare inlägg! Väldigt intressant och bra skrivit.
    Klart att jag slänger på dig en hatt också. Det verkar mycket trevligare med " Hattandet " än alla hat!
    Ha en fin kväll!
    Kramisar❤❤❤

    SvaraRadera
  5. Hej fina vännen.
    Vilka fina inlägg du har gjort. Jag har läst dem men jag är så slut av förkylningen så det har bllivit dåligt med att hälsa på hos sina bloggvänner i ett par dagar nu.
    Hattande var väl ett superbra inlägg.
    Det finns så mycket hat och det är sååå hemskt tycker jag. Då är det bättre hatta varandra roliga du. Ett skratt fick jag.
    Ha nu en fin söndag. Må gott och en fin kväll ska du ha.
    Hatta dig.
    Kram från mig till däj!
    Kramkram.

    SvaraRadera
  6. Det är förskräckligt det där med näthat. Vad är det för människor som sysslar med sånt kan man undra. Då håller jag med att hatta är en mycket bättre ide. Nu ska jag läsa dina andra inlägg, kramis

    SvaraRadera
  7. Jag lägger upp en länk i FB så att mina vänner får se detta underbara inlägg om att bli hattad ... tack :-)
    /kram

    SvaraRadera