Translate

tisdag 25 augusti 2015

No success

Äldsta dottern har nu träffat första mediet.
Det gick väl så där.
Han hade väldigt lite att komma med, det var ett möte mellan bara dom två.
Han fick fram en bekant hon trodde sig känna igen, sen en galen kvinna som inte ville ge sig till känna, hon gissar på sin farmor men inget budskap.
Sen en man , inget budskap.
Hon var lite besviken hade hoppats på sin morfar.
Och sin farmor men det var för lite om den kvinnan.
Så hon är nu mycket trött, vi ska lyssna hela familjen till inspelningen senare ,-)
Hon vill ju gå till annat medium också.
Han sa att hon själv har förmågan men måste öva upp den.
Jag har haft kontakt med döda släktingar.
Varför dottern ville ha kontakt är bla för att hon älskar sin morfar och blev aldrig erkänd som barnbarn av sin farmor, som inte accepterade någon av oss. Så hon ville ha ett svar.
Nu är hon jättetrött.
Jag tror ju att många har förmågan. Men tror också att många bluffar.
Men dottern trodde inte att den här var en bluff.


10 kommentarer:


  1. Tror det är väldigt få som har denna gåva. Synd hon inte fick sitt svar, det kommer nog i någon form när hon minst anar det.....

    Kram ♥

    SvaraRadera
  2. Alla som utger sig som medium har inte gåvan. Och jag tror att dottern får svar vid annat tillfälle, absolut, när det är moget.
    Kram ♥

    SvaraRadera
  3. Finns många skojare som utger sig vara ett medium och lurar folk på pengar
    Men det finns ju bra-a åxo. De som kan , och de som är ärliga.

    Kramkram från mig

    SvaraRadera
  4. Hur många gånger har man inte sett eller läst om att den som kommer fram är inte den man önskar. Sedan så ska man vara på rätt nivå också plus mycket mera. Bra att dottern vill fortsätta men kanske hon ska avvakta ett tag så att allt lägger sig lite mera/ kram

    SvaraRadera
  5. Jag tror tyvärr också att många bluffar och utnyttjar människors längtan efter ett svar. Så det gäller nog att hitta rätt...

    Kram

    SvaraRadera
  6. Inte så lätt det där kanske - hoppas hon finner sitt när hon nu söker!
    Du har verkligen lyckas med din bild under inlägget! Flickan din och budsskap på båda sidor blir min tolkning - symbolik!
    Stor kram ...

    SvaraRadera
  7. Det är nog inte lätt att hitta ett bra medium. Många på marknaden som bara vill tjäna pengar.
    Hoppas att dottern finner det hon söker hos någon annan.
    Ha det så fint!
    Kramisar♥♥♥

    SvaraRadera
  8. tittar in, det var ett tag sen nu, Sommaren har gått så fort och snart är det september och hösten kommer åter. Hoppas all är bra med dig, nu ska jag läsa dina inlägg som jag missat, kram

    SvaraRadera
  9. Ibland så tänker jag att det är de som "svarar gratis" som är de mest pålitliga som medium. Men å andra sidan varför ska man "ge nåt gratis"...vore ju som att skänka bort tavlor om man är konstnär... Svårt att veta vem man kan lita på riktigt och jag tror inte alls att alla kan öva upp den mediala förmågan, jag tror det måste vara något man har inom sig för att sen kanske öva upp mera. Spännande att hon varit hos "nån" och försökt få sina svar ändå, förstår om hon är trött efter det... och önskar verkligen att hon får mer svar nästa gång på sina "luckor". Stora bamsekramen till dig! :)

    SvaraRadera
  10. Halloj.
    Tittar in och önskar dig en fin fortsatt vecka och veckoslut .
    Ps. Vart såååå glad över din snälla kommentar hos mig. Så glad jag blev över fina ord.

    En VARM KRAM❤

    SvaraRadera