Translate

fredag 26 augusti 2016

Bosses tjugotredje uppgift


Det här med att leta fordon bla vrider om hjärnan på både gubben och mig, man blir knäpp helt enkelt.
När jag nu har fotat klart ser gubben en massa fordon han tycker jag borde tagit, där där hojtar gubben, du kunde ha fått både en cykel, flygplan, bil, taxi, buss, motorcykel på samma kort! Men allt rör ju på sig så en mikrosekund är allt där, sen får nästan inget plats på fotografiet.
Likadan har jag blivit, jag går och rabblar, budbil, buss, taxi , bil, lastbil.....
Vi kan inte släppa det här...............
Nu nöjer jag mig med den bilden jag tog, jag hade olika alternativ. Men valde den som var tydligast.


Jag vill ha 4 poäng, bil, moped, buss, lastbil, (tryck för större bild)


Arg, hur ser man ut då?!
Hur jag än försökte med min arg selfie så blev det så här, jag blir alltid ledsen när jag blir arg, får två känslor.
Men den här är mitt arg bidrag. NU efter tävlingens slut har jag tagit bort fotot ,-)



Bosse hittar ni här
https://bosseliden.wordpress.com

8 kommentarer:

  1. Hääärligt. Du har klarat bosses lek med glans.
    Visst är det svårt att fota fordon. Dom rör ju sig hela tiden haha.
    HJÄÄÄÄÄLP.....trodde inte du kunde se arg ut. Du ser morrande arg ut haha. Jättebra hihi.

    Bra jobbat och STOR KRAM!

    SvaraRadera
  2. Häftigt. Tänk om jag kunde få till en sådan fin "argabild", men jag har inte dom grundförutsättningarna. Du är fin, fast du är arg.
    Grattis också till fordonsbilden. Inte så lätt då allt rör på sig. Men allt syns tydligt och klart.
    Varm kram till dig.

    SvaraRadera
  3. Vilken bra ramsa. Den kunde jag rabbla när jag inte kan sova. Jag vet hur svårt det är. Jag stod och tog flera bilder och såg olika saker, men inte i samma sekund.
    Du lyckades ändå bra och vågade vara arg för en stund.
    Lördagskram från ett soligt Ystad

    SvaraRadera
  4. Grattis till ett väl utfört uppdrag och en arg bild! Jag måste fortsätta att träna på den för just nu skrattar jag bara ,-)

    Kram

    SvaraRadera

  5. Hi hi, härliga arg bild och väl utfört uppdrag.

    Kram på dig ❤

    SvaraRadera
  6. Ja haha du ser nog mest ledsen ut. Men bra gjort med fotot, en ögonblicksbild med många fordon.

    SvaraRadera
  7. Visst blir man lite snurrig av allt letande och bilarna kilar så snabbt förbi. Du lyckades så bra och argbilden var fin. Önskar dig en fin måndag. Lekkram ��

    SvaraRadera