Translate

tisdag 11 april 2017

Glad Påsk




GLAD PÅSK

Jag tar nu lite påskledigt ,-)
Hälsa på mamma som nu inte alls mår bra och försöker övertyga henne att besöka "hem" som jag är säker på att hon skulle må så mycket bättre att bo på än hemma.
Njuter av gröna blad som slagit ut ,-)

Ska måla, göra skulpturer och försöka komma tillbaka själv ,-)


En av mina målningar på väggen hemma och en konstpensel ,-)

Känner att jag inte räcker till, som en bläckfisk, alla drar åt olika håll.

Hoppas ni alla får en fin ledighet och Glad Påsk ,-)



7 kommentarer:

  1. Skön att du blev så bra av dropparna!
    Hoppas du får en fin Påskhelg och kan koppla av!
    Trevlig Påsk<3
    Kramisar<3<3<3

    SvaraRadera
  2. Tack för din jättefina påsketant, du är så duktig.
    Önskar dej också en härlig påsk med god mat dricka, men fram för allt vila och återhämtning.
    Många påsk kramar, glad påsk������

    SvaraRadera
  3. Passar på att önska dig det samma. Hoppas att du kan få in din mamma på rätt tankar och att påskledigheten blir avkopplande och skön!

    Kram

    SvaraRadera
  4. Kommer inte ihåg om jag skickat någon, men du är värd en till. Ta hand om dej, dina bilder är underbara, älskar dom
    Önskar en härlig påskhelg till dej.
    Stor påsk kram

    SvaraRadera
  5. Så vackra bilder. Du är så duktig på att rita.
    Jobbigt för dig med din mamma som inte kan se vad som är bäst för henne. Men det är inte lätt och vi vill ju göra det bästa för våra föräldrar.
    Hoppas att du kan koppla av ibland och få någon stund för dig själv för att hämta nya krafter. Det är så svårt att orka med annars. Du måste någon gång tänkt på dig själv också.
    Sköt om dig.
    Vill önska dig och de dina en Glad Påsk.
    Varm kram!

    SvaraRadera
  6. Glad Påsk till dig också. Jag tittar in som hastigast nu och återkommer snart. Jag har mycket att läsa hos dig, vill inte missa något. Spännande målning hoppas du kommer i skaparform. Må gott, kram

    SvaraRadera