Translate

fredag 13 april 2018

Svar på "GISSA"



Varit och tittat på "vår ridprinsessa" ,-)) Ett av barnbarnen ,-)
Det var så kul, hon är så duktig ,-)

Red själv när jag var 13 år men nu passar en "lerklump" mig mycket bättre ,-))) Så himla stora hästarna är!!!!
Har blivit feg tror jag, min gubbe är jätterädd för hästar men hans farfar var stallmästare på ett slott ,-)
Och hade ansvar för alla hästar.



Hemma hos mig! ,-))))
TACK för att ni ville "gissa" det gladde mig verkligen ,-)))
Hoppas ni har lika soligt som jag, trevlig Helg ,-)


6 kommentarer:

  1. Fredag den 13:e och soligt och fint! Roligt att jag gissade rätt. Tyckte det var färgstarka du, på något sätt.
    Ha en fin fredag, kram!

    SvaraRadera
  2. Jag var så säker på att det inte var den bilden eftersom handtagen är sådana som brukar finnas utomlands! Annars förknippar jag dig med färgglädje :D

    Kram och god fredag!

    SvaraRadera
  3. Jag har också ett barnbarn som ridit i många år. Blev ett uppehåll när hen studerade i London. Jag har bara ridit på en Ponny när vi bodde i Skåne. Jag gillar hästar, men inte att rida☹ Hoppas att ditt barnbarn fortsätter, kroppen får så fin hållning.
    Ha en fin dag!
    Kramisar❤❤❤

    SvaraRadera
  4. Roligt att jag kunde gissa rätt, men eftersom du är en så´n färgstark person så tyckte jag att det var det enda alternativet.
    Så trevligt med hästar. Jag har inte ridit speciellt, men eftersom vi hade hästar då jag var ung så satt jag på hästryggen ibland. De är sådana snälla och fina djur,
    Trevlig fredagskväll.
    Kram!

    SvaraRadera
  5. Vad roligt att vara med och titta på barnbarnet och ridningen. Jag har också ridit under olika perioder av livet, även som vuxen. Men det var nog nu 15 år sedan senast.
    Jaha, då skulle jag alltså tagit mitt första val vad gällde badrummet. Men det jag tog hade i alla fall kranar att vrida på och det tyckte jag verkade brittiskt.
    Kul att gissa var det.
    Kram och trevlig fredag.

    SvaraRadera
  6. Trevlig helg till dej också. Red också mycket i yngre dar, lite ibland ihop med döttrarna även nu.
    Kramar

    SvaraRadera