Translate

tisdag 16 juni 2020

Hoppsan!


Har ju inte besökt någon klädaffär, men behöver lite sommarkläder ,-)
Så hittade jag på nätet ett ställe med kläder jag gillade, verkligen gillade!
Det är längesedan jag skickade efter kläder, vill helst prova, för storlekarna stämmer inte riktigt.
Snabbleverans tyckte jag det stod!
När det var beställt och betalt så läser jag . Levereras om  23 till 26 arbetsdagar!
Ojdå ,-) Jag hade behövt dom ganska snart eller nu ,-))
Då har ju halva sommaren gått!
Så kan det gå, när man inte läser ordentligt utan bara tittar på hur jättefina kläderna är.
Men, bara de kommer och passar, är jag nöjd!





,-)))))) blev inte ett dugg likt någonstans!!

10 kommentarer:

  1. Det var verkligen en otroligt lång leveranstid för kläder. Nästan som om de sys upp inför varje beställning ;-) Nåja, bara de kommer som utlovat och att du blir nöjd så är allt frid och fröjd.

    Kram och ha en bra tisdag!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det skulle man kunna tro ,-)
      Man kan förboka kläder. Skickade efter från floryday…
      Ha en fin Tisdag du med. KRAM ,-)

      Radera
  2. Det var en lång leveranstid, men bättre sent än aldrig när man hittat något som tilltalar en. Floryday har snygga kläder, varit sugen att beställa därifrån ibland. Men jag som du, vill gärna se och prova först.
    Ha en fin dag1
    Kram❤

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja snygga kläder, har läst om dom nu, många är nöjda och vissa är det inte, en del har inte ens fått sina kläder. Men jag hoppas ,-) Jag läste det där efter min beställning , annars hade jag nog avstått ,-)
      Ha det jättefint Kram ,-)

      Radera
  3. Lite svårt, det där med kläder. Jag har så det räcker, tur det, för jag vågar inte skicka efter kläder och skor, måste prova. Förr kunde jag, men nu med skolios, nej.
    Floryday har annars väldigt snygga kläder, kommer ofta upp som reklam hos mig. En väninna brukar skicka efter hos dem.
    Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja jag chansade nu ,-) Skor skulle jag aldrig skicka efter, de måste kännas bra!
      Svårt med storlekar.
      Ha det jättefint KRAM ,-)

      Radera
  4. Lång leveranstid! Hoppas att de kommer då, i början-mitten av juli, och håller vad de lovar. Och sommarkläder kan du ju ha till septembers utgång, minst, så du hinner ju använda dom. Ha det fint! Anna-Lena

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det hoppas jag ,-)
      Har läst om stället jag skickat efter från , efter jag beställt att det är inte alltid varorna kommer fram....
      Men många är nöjda också.
      Brukar handla i affärer, då vet man ju vad man får!
      Får se om jag rosar eller dissar ,-))
      Ha det fint
      Primrose ,-)

      Radera
  5. Inte alltid man tänker på att läsa det mer finstilta och står det snabb leverans så kan man ju inte ens tänka sig att det ska ta dryga tre veckor. Men gillade du plaggen och de passar så är de ju värda att vänta på.
    Två saker som jag missat att skriva till dig. Jätteroligt att du nu bloggar så ofta och att du är så jätteduktig på att teckna och måla. Så roligt att se dina teckningar.
    kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag såg mest kläderna och läste inte,-) Brukar ha svårt att hitta det jag gillar ,-)
      Hoppas nu de kommer i juli alla fall ,-)
      Tack men jag fulmålar på några minuter. Det har en avslappnande inverkan på mig ,-)
      Men Tack ,-)
      Just nu är det avslappnande att blogga. Tycker bara det är tråkigt att jag inte kan ladda in mina foton, nåt som krånglar, men då har jag ju foton från tidigare år. Och mina fulbilder då ,-)
      Ha det jättefint KRAM Primrose ,-)

      Radera