Translate

lördag 13 november 2021

På väg hem från mamma

 


Mysig resa hem från mamma ,-) Den vackra månen som var en halvmåne, men på mitt foto ser ut som hel, visade oss vägen.

Förra gången klippte jag hennes hår och igår fixade jag naglarna på händerna och sen fotbad, klippte tånaglarna och masserade fötterna länge med en hudlotion..

På väg hem åkte vi först till graven, finns olje ljus, så otroligt fina, brinner med en stor klar låga. Otroligt fint blir det. Vi är nästan klara med köket, tycker jag skriver det hela tiden " nästan" men så är det ,-)))

Min mamma har ändrats sig totalt, nu helt plötsligt  "ser" hon mig ,-)) det känns ju kul.

Men kommer du ropar hon,. min XXX. Jag satt här och hoppades att du skulle komma, men jag vågade inte tro på det.. Vi är där hos henne två till tre gånger i veckan. Så nu ligger jag på plus!

Hon började plötsligt hylla mig till skyarna ,-))  Jag är så otroligt duktig, kan allt ,-) Enligt min mamma alltså ,-)

Det här är så ovant för mig, men jag blir glad ,-) Sen lyser hon som en sol hela tiden vi är där!.

Önskar er alla en mysig Helg!






8 kommentarer:

  1. Vad roligt att din mamma vänt i sin uppfattning om dig, dottern! Även om sjukdom gör att en människa blir pessimistisk så är det så mycket roligare att få se en glad min och omsorg.
    Trevlig helg, fin Primrose! Kram!

    SvaraRadera
  2. hej hej, fint med månljuset som lyser upp. En härligt bild också på dig och vovven, må så gott, kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ha det jättefint du med!
      Månen var otroligt vacker den kvällen, synd bara att den inte blev halv ,-)))
      KRAM ,-)

      Radera
  3. Så roligt att din mamma äntligen ändrat uppfattning och verkligen uppskattar dig och ser allt som du gör för henne. Hoppas att det fortsätter så.

    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är jättekul ,-)) Ja hoppas hon fortsätter!
      Nu skiner hon som en sol från vi kommer tull vi går ,-)
      KRAM ! Om du ser det här så kan jag inte kommentera hos dig! Jag måste logga in och inte ens det går!!!

      Radera
  4. Vad roligt att din mamma ändrat sig så. Och fint att du nu får den uppskattning du är så värd.
    Trevligt att besöken nu är lättsamma.
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja blev så förvånad,-) men kul är det och mamma uppskattar nu allt jag gör ,-))
      Det är kul! KRAM ,-)

      Radera