Translate

torsdag 2 oktober 2014

Min höst Dikt



                                                                        


 
Kala Träd
 
 
 
Tjocktröja
Blad som dansar
Njuter
Längtar tillbaka till sommaren som var
På med vantar
Av med vantar
Njuter
För varmt med tjocktröja
Hundar som leker bland löv
Älskar att gå på prasslande löv
Älskar kala träd
Älskar alla mörka nyanser i grått
För kallt med tjocktröja
Njuter
 


                  Min Dikt  © Primrose
                                                                               
                                                                 
 

5 kommentarer:

  1. Jag har skrivit det förr men nu skriver jag det igen....APPLÅD
    för denna fina dikt.

    SvaraRadera
  2. TACK jag vet att du kommenterat, ,-) tänkte inte sätta in den här för den har varit på andra ställen, men satte in den hos mig också ,-)

    SvaraRadera
  3. Tack för att du sätter in din fina dikt här hos dig själv också ... tack! Underbar ny bild som du har gjort! Älskar båda dina bilder för du har färg och hopp i dem. Ha en bra dag och fortsätt med att skriva dikter och att rita osv/ kram

    SvaraRadera
  4. Hurraaa....för vacker dikt.
    Den var jättefin.

    Kramkram från mig.

    SvaraRadera