Translate

torsdag 25 september 2014

88 smarta knep, kan det vara nåt för dig, själv provar jag ett av tipsen, se här!



Hittade 88 smarta knep ,-) på nätet.
Här är dom ,-))

http://newsner.com/2014/08/88-smarta-knep


I morse provade jag ett av dom 88 tipsen, blev kanon nöjd ,-)))
Det blev gubben också som fick två varma mackor med ost på två röda sekunder!
Gick så snabbt, och var så gott.
Jag var lite undrande om osten skulle kladda och rinna, men det gjorde den inte!
Så vänd brödrosten på sidan och fixa varma mackor med ost, eller nåt du själv gillar ,-))




 

7 kommentarer:

  1. Smart tips!
    Alla tips är bra och jag tackar varmt för din länk. Hur gick det för din omelett? Blev den lyckad? Ha en bra dag/ kram

    SvaraRadera
  2. Det var ett intressant och smart tips....
    för på det sättet slipper man krångla med att sätta på ugnen
    kram

    SvaraRadera
  3. Tackar för länken!
    Skall testa något av de 88 tipsen, blir kanske brödrosten*ler* då får jag 4 varma mackor.
    Ha en fin kväll!
    Kramisar❤❤❤

    SvaraRadera
  4. Men vad smart, och det funkade också. Jag hade nog som du trott att de skulle rinna och kladda i rosten. Detta ska jag testa.
    Tack för alla braiga tips.
    Kramis.

    SvaraRadera
  5. Du är en hejjare på att hitta intressanta och roliga saker ute på nätet medan en annan bara surfar runt på sina standardsidor. Kanske för att jag ofta är snabbt in och ut på datan jämt nuförtiden, förr satt jag långa dagar kvällar o nätter. Saknar det faktiskt...när jag knåpade på fina hemsidor och bloggar... klurade på htmlkoder osv. Kram! varma mackor ska testas imorgon till sonens frukost. Då blir man mäkta populär. Hahaha.

    SvaraRadera
  6. Massor av smarta tips...... jag ska börja med att prova brödrosten :) Har också läst om din frisyr.... här är det tvärtom, är det för långt när Maria klippt klart, så är det bara att ta lite till. Svårare för dej att rätta till det hela om det blir för kort från början.....
    Morgonkram från Hean

    SvaraRadera