Translate

söndag 24 februari 2019

" Våra andetag" av Christina Karlsson ,-.)




Har köpt en bok av en bloggvän! ,-)
Har  läst den sakta och tagit in, för den är skriven på haiku, något som var väldigt obekant för mig ,-)

Väldigt fint skriven, avslappnande, vilket jag verkligen behövde.
Fint omslag, en vacker bok!
En tänkvärd vacker bok...………..trodde inte att haiku var något för mig, så är glad att kunna säga....att det var det ,-))
Tack Christina, en bok att spara och ta fram då och då.
Christina Karlsson är en konstnär som har mycket att bjuda på gå gärna in till hennes blogg ,-)
Haiku får mig att stanna till och tänka på ett nytt sätt......orden går rakt in i hjärtat! ,-)

Christinas blogg hittar ni här.     http://blog.christinakarlsson.se  hoppas det fungerar!

11 kommentarer:

  1. Åh, vad fint du har skrivit! Tack <3
    Och kul att du gillade haikuformen.

    Ha en fin kommande vecka!
    Kramar Christina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja ,-) Något nytt som jag hittat genom dig ,-))
      En fin kommande vecka hoppas jag att du också får.
      KRAM Primrose ,-)

      Radera
  2. Det är så roligt att hitta något som man tycker om och får något ut av. Tänkvärd bok, låter bra.
    Grattis till den nya hundvalpen.
    Trevlig vecka önskar jag dig och varm kram.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är kul, tyckte det var svårt i början men sen faller det på plats, och går in på ett mycket fint sätt i hjärtat, rörande vackert!
      Tack det går jättefint med valpen ,-))
      Hoppas du får en jättefin vecka, nu börjar det bli riktigt varmt.
      Varm Kram ,-)

      Radera
  3. Så roligt att du var nöjd med boken och dess innehåll. Lite som en karamell som man kan suga på länge känns det som...

    Kram och ha en bra start på den nya veckan!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja bra beskrivning, vackert, tänkvärt, fick läsa om raderna i början för att få in orden, men när jag väl hade fått bort att haiku är svårt... som jag hade fått för mig ,-))) Så gick det in i hjärtat ,-)
      En fin vecka önskar jag dig.
      KRAM Primrose ,-)

      Radera
  4. Ja bra beskrivning, vackert , tänkvärt, fick läsa om raderna i början för att få in orden, men när jag väl hade fått bort att haiku är svårt....som jag hade fått för mig ,-))) Så gick det in i hjärtat ,-)
    En fin vecka önskar jag dig.
    KRAM Primrose ,-)

    SvaraRadera
  5. Härligt när man hittar något som ger avkoppling!
    Skall besöka hennes sida senare.
    Ha en fin dag!
    Kramis<3<3<3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det blev avkoppling vilket jag känner behov av ,-)
      En riktigt fin blogg har hon!
      KRAM KRAM ,-)

      Radera
  6. Tack för påminnelsen. Hade tänkt köpa boken men har glömt bort det.
    Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja lätt att glömma! .-)
      Ha det jättefint
      KRAM Primrose ,-)

      Radera