Translate

tisdag 3 november 2020

Testet gjort ,-))

 

NU är det gjort, det gick bra hur bra som helst. Men skillnaden från igår då var det tidspress, det fungerade inte att registrera, vi skulle skynda oss.

Stackars min man som kräktes.

Jag hade mycket mer tur, registreringen fungerade direkt! Vi hade övat måste jag säga, låter barnsligt, men viste hur jag skulle göra och spateln låste jag själv fast nedre delen av tungan med. Fort gick det. ,-)

Nu är det bara att vänta på svar!

Nu ska jag blogga om andra saker,-) än om covid-19 ,-)

10 kommentarer:

  1. Förstår att covid upptar dina tankar. Liksom många andras. Dessutom sannolikt mest frekventa samtalsämnet.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja nu ska jag koppla bort det, men skrämmande hur många som drabbas!
      KRAM!

      Radera
  2. Jamen, en viktig ingrediens i tillvaron.
    Dock ska man inte stirra sig blind på alla siffror och hotfulla rubriker. Man gör så gott man kan för att skydda sig själv och andra.
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja så är det ,-)
      Läsa tex eller njuta av de vackra träden i glada färger, jag kanske skrivit det förr, men ovanligt vacker höst ,-)
      KRAM!

      Radera
  3. Hipp hipp hurra, då är den delen över!!! :-)Håller i för bra svar på testet :-)
    Krm

    SvaraRadera
    Svar
    1. ;-)))) Precis så kände jag hipp hipp hurra ,-))
      Tack.
      Jag är så löjlig när det gäller tester i svalg hals får sån kräkkänsla, men det var en baggis ,-))
      KRAM!

      Radera
  4. Skönt att testet är gjort. Håller nu tummarna för att ni är friska.
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack.
      Får sån kräkkänsla av tester i svalg o hals men det gick ju så bra ,-)
      KRAM!

      Radera
  5. Skönt att testerna är avklarade nu i alla fall. Då återstår det bara att vänta på svar.

    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja bra att det bara tar någon dag ,-)
      KRAM!

      Radera