Translate

onsdag 4 november 2020

Jag som gillar att prata ,-))

 

Vi har varit så trötta sen vi började må dåligt, men så hände något som aldrig hänt förut!

Vid 17:00 så det var ju inte sent, ringer min äldsta dotter och vi pratar, jag sitter vid köksbordet och helt plötsligt vaknar jag att jag hänger över köksbordet med mobilen  halvt i handen...jag hör min man ropa något och dotterns röst i mobilen när hon ropar på mig! Jag har somnat mitt i ett telefonsamtal ,-)

Jag har inte svimmat! Jag var så trött och jag blev tröttare o tröttare när vi pratade, vi kanske pratade i 10 minuter, Och så somnar jag mitt i samtalet ! 

Något jag blev jätteglad över  är att Tv programmet "Tjuv och polis" är tillbaka. Vet inte om någon av er såg det, men lite spännande och roligt. Kul ,-)

Får bli en halv bild, jag gillar ju att snabbmåla, men jag är för darrig ,-))



9 kommentarer:

  1. Jag tror att den fysiska anspänningen kring allt detta har tagit rejält på dig och då blir man till slut väldigt trött. Unna dig att vila dig ordentligt.

    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Idag blir det bara vila, det har varit mycket med än det ena och det andra, sen huvudvärk halsont diarre bla så är det inte covid måste det vara influensa.
      Ha det fint
      KRAM!

      Radera
  2. Tack för din kommentar hos mig!
    Ja inte lätt att se vad det ska föreställa ,-))
    Tack och vilar mig nu!
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Men du är alldeles slutkörd. TA hand om dej! Tror också att allt som har hänt påverkar dej så att du är alldeles slut! Men som vanligt, så har du gjort en härlig bild där du somnat mitt i telefonsamtalet. Kram på dej!

    SvaraRadera
  4. Du får snart svar på ditt test. Det är en konstig trötthet, har haft den från och till. Det är förmodligen allt som hänt senaste veckan som påverkar dig. Bara att vila när du känner dig trött. Tjuv och polis denna säsong, verkar inte så bra dom förra säsongen.
    Ha en fin dag!
    Kram ❤

    SvaraRadera
  5. Ibland blir allt bara för mycket, man rår inte över det.
    Vila, vila, vila.
    Kram!

    SvaraRadera
  6. Hoppas du känner dig piggare. Låter konstigt att somna sådär. Tur att bordet tog emot dig när du somnade, bra bild du tecknat.. kram

    SvaraRadera
  7. Fin liten dam du har ritat, med en violett tröja på sig.
    Förstår att du är trött med all spänning som du har varit med om, den senaste tiden. Inte undra på att du är jättetrött. Oron för din mamma är ju också påfrestande. Så förkylning på det.
    Kan tänka mig att det känns konstigt att somna så mitt i ett samtal.
    Nu måste du ta det lite lugnt och vila, det är viktigt.
    Sköt om er och krya på er.
    Varm kram!

    SvaraRadera
  8. Oj då! Då måtte du ha varit trött. Men kanske var det en del av spänningen som släppte. Du är så duktig på att teckna och det är alltid roligt att få se.
    Vila dig nu i form.
    Stor kram

    SvaraRadera