Translate

torsdag 6 januari 2022

Vilken film.............

 


Ja det förra inlägget blev ju inte så bra, snett till tusen, men hade inte tid att ändra det.-))

Det mesta är lite upp o ner nu verkar det som ,-)

Igår tittade jag på en film på netflix. Den berörde mig verkligen.  Ett tips om ni nu letar efter något bra att  se. Jag var tvungen att först titta på hela filmen, och sen snabbtitta igen lite senare,   

Filmen är baserad på en verklig händelse.

En stark film känslomässigt.

Filmen : Adrift

Kikar in till er , men först, hundarna ska få sitt roliga ,-)

Trevlig Trettondedag jul -)

En båt med två personer som har hamnat i en hemsk storm!

(tack Bosse) ,-) det skulle jag ha berättat ,-)

12 kommentarer:

  1. Tack för tips! Är så svårt att välja bland okända filmer

    SvaraRadera
    Svar
    1. Mycket bra film, om en båt med två personer som hamnat i en hemsk storm
      KRAM

      Radera
  2. Tack för filmtipset på Netflix. Undra vad filmen handlar om?
    Kram Bosse

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja ,-))) det kanske jag borde skrivit ,-)
      En båt med två personer som hamnat i en hemsk storm .
      Det räcker ,-)
      KRAM

      Radera
  3. Tack för tipset. Den gör jag en notering om.

    Kram och god trettondedag!

    SvaraRadera
    Svar
    1. ,-)
      Den var sevärd.
      You som du skrev om har jag ju tittat på ,-) Har nu börjat med säsong 3, hade glömt bort den ,-)
      Bra serie, men lite för många mord tycker jag, men den ska jag följa nu.
      KRAM ,-)

      Radera
  4. Det finns så mycket bra på olka play. Det var länge sedan jag såg en film. Jag tycker det är bra att kunna pausa när jag känner för det. Härligt att det kommit lite snö, blir ljusare ute.
    Ha en fin kväll!
    Kram❤

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja så fint med snö ,-) fast det är väldigt halt under!
      Bra med filmer och ja jättebra att kunna pausa när man vill.
      Fin kväll till dig med KRAM ,-)

      Radera
  5. Den filmen avstår jag ifrån.
    Jag har sedan jag var liten avskytt att vara ute på vattnet, på grund av en olyckshändelse.
    Jag tycker om lugna filmer med bra slut. Inte alltför mycket spänning, men vi människor är olika. Förr, som yngre läste jag mycket deckare och såg sådana filmer, men nu blir det bara korta serier som jag följer, ibland.
    Trevlig fredagskväll.
    Varm kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Då fick du en varning innan ,-)Några spännande filmer blir det, men mest gillar jag att skratta! ,-))
      Fy då förstår att det minnet sitter i, just vatten kan vara väldigt skrämmande. Och sitter nog i väldigt länge. Ha det jättefint KRAM ,-)

      Radera
  6. Tack för filmtips. Ska kolla upp den.
    Önskar dig en fin helg.
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. På slutet får man se bilder av de som gjorde resan!
      Så bra film!
      Önskar dig detsamma ,-)
      KRAM!

      Radera