Translate

tisdag 15 februari 2022

Nollorna ,-)

 Vi nollar igen! Inte klokt vad tiden flyger,  Tiden går fortare och fortare mellan nollorna, det kan väl inte stämma ,-)))?!

Det är bara att ta ett fast tag och hänga med ,-)

Ena dottern la ut den här bilden, jag gillar den så mycket så jag lägger ut den här hos mig.

Så nu vet ni vad jag gör idag....vi firar. Tack Bosse som grattade i förra inlägget, det värmde ,-)

Jag målar ju på skoj min man, som ni ser på bilden och målar mig själv,-) Och fotot av oss båda som jag målade oss innan jag fixade bilden ,-)

Ha det fint!


Och den här, från andra dottern ,-)



7 kommentarer:

  1. Då får jag självklart passa på att säga ett stort grattis till nollorna! Så klart att ni ska fira och jag hoppas det blir ett festligt sådant!

    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. TACK ,-) vi firar själv idag och i helgen med familjen ,-))
      KRAM!

      Radera
  2. Så fina ni är... både du och din man!
    Grattis! Hoopas att ni firar stort! För egen del så är det nästan två år kvar....
    Kram!// Anna-Lena

    SvaraRadera
    Svar
    1. TACK!
      Ja idag firade vi själva, men i helgen firar vi med familjen ,-) Att vara i 60 års åldern gillade jag ,-)) Men det är ju bara en siffra så det kanske är lika kul det här ,-) Har aldrig känt mig gammal så det är kul! ,-)
      Ha det jättefint KRAM ,-)

      Radera
  3. Stort grattis, till er båda. Och visst ska ni fira.
    Härliga hälsningar från döttrarna och läckra bilder- Du är verkligen duktig på att måla. Så roligt att se det du gör. Ja, allt på korten var så fint.
    Ha det fint
    Varm kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. TACK ,-)
      Det är kul att jag får måla i ansiktet på min man ,-)) Det händer då och då, målar ibland mig själv, men roligare att måla på någon annan, sen fotar jag. Vi firade idag själva, sen firar vi i helgen med familjen ,-)
      Ha det jättefint KRAM ,-)

      Radera
  4. Grattis Grattis i efterskott! Man är inte äldre än man känner sig. En nolla hit eller dit, spelar ingen roll.
    Fina ni är på fotot.
    Ha en fin dag!
    Kram❤

    SvaraRadera