Translate

fredag 29 april 2022

SELFIEN nummer 18 blir av ,-) LÄS om SOMMARUPPEHÅLLET Uppdaderat,

 Det var tänkt som en stafett SELFIE att vi  turas om att fixa en SELFIE, mest för att hålla den här igång så länge vi vill hålla på. Men fick en undran om får man inte vara med annars. JO alla ska ju vara välkomna, ju fler desto roligare blir det ju.  Ingen ska ju uteslutas.


Vi är några stycken som tar stafett SELFIEN  och börjar!  ,-))

Vecka 18 börjar jag, Primrose

Vecka  19    Paula

Vecka 20    Femfemman

Vecka 21   Kicki

Vecka 22 Ditte  

Efter Ditte, tar vi SOMMARLOV ,-)) och kör igen från  15 aug ,-))  Nu börjar det bli snurrigt i mitt huvud! ,-)  Jag tar sommarlov den tiden.  Men om någon annan vill fixa SELFIES, så självklart gör ju ni andra som ni vill. ,-))

Sen är det bara för alla som vill hänga på att ta en vecka och vara med ,-)) frivilligt såklart!

Hoppas på att fler väljer att hjälpa till med egen SELFIE !  I tur och ordning behöver vi inte göra det så ofta 😏😃

Ha det fint 😀

Läs mer om ni vill i mitt inlägg innan den här! Ha det fint!



20 kommentarer:

  1. Heisann, så BRA! Lykke til, og jeg henger med, men det blir en del reiser framover, så jeg kommer til å henge etter av og til! Ha ei flott uke ;:OD)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hvorfor kommer det anonym opp, jeg har jo en øyenstikker til ikon. Uansett dette er Bjørg Nina (bjorgnin) fra Vilt og vakkert, men det har vel de fleste gjetta for jeg er en av få norske som deltar..

      Radera
    2. Her ser jeg hvordan det kan gjøres på kommentarfeltet!!!

      Radera
    3. Det er altså Vilt og vakkert!

      Radera
  2. Svar
    1. Få se om det fungerar ,-))) Är vi många så blir det ju inte så ofta ,-) Alla har ju mycket att göra förutom bloggen, så även jag ,-))
      Vill du vara med och fixa fram SELFIES?
      KRAM ,-)

      Radera
  3. Jag skrev ett svar häromdagen, men det har tydligen inte kommit fram, för jag hittar det inte någonstans. Är inte så säker på om jag klarar av att få ihop 12 frågor, men jag försöker gärna. Nu ser jag med spänning fram emot om mitt svar kommer fram! Ha det gott!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har svarat dig i inlägget innan det här ,-))
      Bra om du vill försöka ,-))
      Ha det fint ,-)

      Radera
  4. Jag kan ta vecka 21 eller senare

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jättebra, ,-) då skriver jag upp dig på vecka 21, ,-)

      Radera
  5. Det här blir jättebra! Vi kör! Kul!
    Varm kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja ,-) Undrar bara vem du okänd är ? ,-)

      Radera
    2. Då vet jag ,-)))) En fin Valborg önskar jag dig! ,-) Ska sätta ut den idag, sen kan du svara när du vill ,-))

      Radera
    3. Nu kan jag inte ens sätta in dina kommentarer som kom idag, hoppas det ordnar sig! Nu har jag satt ut Selfien ,-)

      Radera
  6. Heisann, ser at ingen andre har registrert seg ennå. Håper det er her på kommentarfeltet ditt. ;:OD)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo några har svarat här ,-) du har kommit rätt ,-)))) Jag kikar in hos dig! Ha det fint , du får kika in här och kolla bland kommentarerna, sen kan du hälsa på ,-)) Jag kan nu inte länka så man bara klickar, så det blir ju en rejäl flopp! ,-))) får försöka lära mig till nästa gång! Ha en fin vecka! Primrose ,-.)

      Radera
    2. Jo du har svarat på fel ställe, min senaste inlägg är det ,-)))

      Radera
  7. Mellanmål är min favorit. Den hoppar jag sällan över. Om besserwisser tycker jag inte. Möjligtvis kan det vara kul en stund att driva med dem. Norge. Det skulle jag också kunna tänka mig att välja om jag flyttar från GotLAND. Läsa böcker hoppas jag att ögonen vill följa med på i flera år till.
    Bosse kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hallå, ,-) Selfien skulle sluta, så då tänkte jag att om vi alla som vill turas om, så få se om det blir så, är nu ett gäng som kan tänka sig att hänga på ,-) Mellanmål borde jag ha ,-) Nej precis besserwisserar är inte kul, så du brukar ibland driva med sånna ,-))) Norge är vackert, men Gotland, dina bilder har fått mig att inse att Gotland är fantastiskt, ja jag läste om du flyttar från Gotland ,-))) Läsa böcker hoppas jag också att mina ögon håller för i många år, det är något speciellt med att hålla i en bok och läsa, sen tycker jag att läsplattan är svårare för ögonen. Ha det fint KRAM Primrose ,-)

      Radera