Translate

torsdag 19 maj 2022

Jag ser tusen solar

 


Nu finns de där igen,  fullt med gula solar  ,-)   Så vacker gul färg! De lyser upp dagarna, inte för alla, men för mig alla fall ,-)

Alla har vi nog "säkra platser"  som vi lägger undan något viktigt,  Nu är det bara kruxet att säkra platser inte är min grej, har det visat sig gång på gång. Men jag lär mig aldrig.  Så nu far jag runt och letar efter mina solglasögon!? Var kan dom var då? Har letat i en vecka!  Eftersom jag har glasögon, så är det här ett par som man sätter över de andra, otroligt bra för det, lite dyra, men nåt jag unnar mig.  Så var har jag lagt dom då? Jag funderar över rimliga säkra platser.....där finns dom inte. Jag hoppas jag hittar dom innan jag måste köpa nya. Jag kommer nu att lova mig själv , aldrig mer  säkra platser!   

Härlig solig dag..................  ha det fint    💓

Blir ett litet kort inlägg, men jag sysslar med något speciellt  😀

6 kommentarer:

  1. Tur att det blir lite mulet igen. Även om alla solar i gräset bländar. Hoppas att du hittar solglasögonen. Kram Anna-Lena

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det hoppas jag, snabbt, annars blir det nya, och då kommer första paret fram , så brukar det bli. Soligt och fint men jag trivs lika bra i skuggan, är det så du menar du med ,-)
      KRAM Primrose

      Radera
  2. Visst lyser maskrosor upp och din bild av dem är jättefin. Vad gäller "säkra" platser" kan jag känna igen mig i dig. Händer mig också att jag letar på just säkra platser utan att hitta det jag tänkt mig.
    kram och trevlig kväll.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Sista gången jag lägger nåt på säker plats, ,-) vill gärna ha mina brillor nu. Annars blir det nya och då om inte förr hittar jag de gamla ,-)
      Trevlig kväll önskar jag dig. Oj det är redan Fredag ,-)) KRAM ,-)

      Radera
  3. Det går inte att kommentera nu Kram ♥️

    SvaraRadera
  4. Förstår att du har fel i din blogg nu. Kunde inte kommentera senaste inlägget heller❤️
    Kram, Gerd 🌺

    SvaraRadera