Translate

fredag 9 september 2022

Dottern fyller

 50!

Inte klokt alls ,-)  Om någon dag.

Här var hon nyfödd, ja någon vecka,  med svenska kläder som jag köpt i Sverige ,-) innan jag flyttade till England. Jag är överlycklig , likaså mannen, vi var så glada över vår dotter 💖, jag ser rätt stel ut ,-) men det var för att det var en pojke hon skulle ha varit, det  förväntade min mans släkt.


Jag är halvnöjd över vad jag ska klä ut mig till. Men jättenöjd med mannens ,-)))  Maskerad ska det bli ,-)   

💗

Tiden går fort!



10 kommentarer:

  1. Om inte annat så märker man det på barnen att man inte är 25 själv längre. Så roligt att fira den stora dagen med en maskerad. Med tanke på din kreativitet så kommer din utklädning säkert att bli hur bra som helst.

    Vilken fin bild på dig och dottern. I min värld har det viktigaste alltid varit att få ett friskt barn oavsett kön. Ärligt talat så förstår jag inte hur makens släkt kunde ha några synpunkter på att det blev en flicka. Lyckan över ett friskt barn oavsett kön borde varit den självklara känslan.

    Önskar en fortsatt fin fredag nu!

    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja idag är firas och fylls det ,-)) Ett frsikt barmn är ju det viktiga ,-) Det borde ju alla vara tacksamma över .
      Tack och ha en härlig Helg!

      Radera
  2. Nu har jag läst ikapp. Skönt att mamman din trivs bra på boendet. Jag har varit frånvarande ett tag, men tillbaka nu👌
    Ha det så fint!
    Kram❤

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja hon trivs, hon är förvånjad själv säger hon att hon trivs så bra, ,-)) En trevlig Helg önskar jag! Kram

      Radera
  3. Men oj! En dotter på 50! Du var ung mamma! Jag var 26... väldigt vanlig ålder för förstföderskor 1980...och några år framåt.
    Man kan väl inte förvänta sej något speciellt kön! Så dumt! Är lika glad över att ha två tjejer som barn .och två killar + en tjej som barnbarn. Alla är/var lika välkomna! Kram //Anna-Lena

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja vi var unga ,-)
      Idag fyller dottern , ,-) Kön spelar ingen roll, eller borde inte, men det var något de aldrig kom över. Ha en härlig Helg! KRAM

      Radera
  4. Oj, då blir det fest. Fin bild av du visar, så roligt att få se, ni är båda så fina.
    Jobbigt att känna ett sådant krav, eller önskemål, viktigast är ju att barnet är friskt och att allt går bra.
    Ha en trevlig helg.
    Kram från Wiolettan

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja idag fyller hon, så nu blir det maskerad ,,-)
      Att ett barn blir älskat för sin egen skull borde vara viktigast, men tyvärr blev det aldrig så.
      Ha en härlig Helg! KRAM

      Radera
  5. Stort grattis till dottern- Och en så fin bild på er.
    Roligt med maskerad och att fira.
    Men ett trist minne att makens familj önskat en pojke. Önskar er en härlig fest och dun utstyrsel blir säkert jättebra.
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, jättekul var det ,-) Trivdes bättre än jag trodde ,-) KRAM!

      Radera