Translate

tisdag 17 oktober 2023

Så tacksam

 Efter en lång väntan kom då svaret, 🙏 Det var bra! Som jag oroat mig, Nu vet jag ju att det här är ett steg i rätt riktning.   Och flera år tills det blir hoppfullt friskförlaring.   Så glad och tacksam.



Nu är jag helt slut, har lite annat att göra idag. Men sätter in det här. I morgon är jag på G för att titta in och läsa vad ni andra har för er 😀 

Såg att det var ett nytt sätt att sätta in bilder, hoppas det inte krånglar till det i min nu nästan helt bortkopplade hjärna!

Ha det jättefint 💟

6 kommentarer:

  1. Vilket otroligt skönt besked att få så jag förstår att din lättnad är stor <3

    Varma kramar!

    SvaraRadera
  2. Vilket gott besked🙏🏻
    Förstår din oro. Varm kram🎀

    SvaraRadera
    Svar
    1. Man hoppas , men vågar knappt tro att det blir ett bra svar! Tack! KRAM ,-)

      Radera
  3. Grattis! Så roligt! Ett gott besked. Är verkligen glad å dina vägnar. Förstår att det är mycket att ta in.
    Varm kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Ja det känns skönt, jag är ju sån att jag har svårt att släppa sån oro, men nu ska jag njuta. Ha det jättefint! Tänker ofta på dig, hur har du det. Varm Kram ,-)

      Radera