Translate

tisdag 28 november 2023

Knäppare än knäppast!

 Vi har haft covid för fjärde gången. Hög feber yrsel och ont i kroppen, den enda skillnaden är att istället för tre veckor tog det 8 dagar att bli frisk, tummen upp för det 😆

I samma veva kraschade datorn, hann köpa en ny!

Vet inte hur många foton som gick att rädda, för nu är allt nytt och hur gör man.....bilderna är på molnet. Så när man trycker där kommer bara en massa rutor fram....vågar inte trycka någonstans kan jag tala om 😜

Sen kom jag inte in på min egen blogg.....har försökt i ett par dagar nu!? Men så kom jag ihåg att min blogg har ju inget med kraschen att göra!!   Tillslut klickade det rätt i mitt huvud! Det tog sin tid men när jag kom på felet så kom jag direkt in.  Så skönt. Jag undrade om jag skulle börja en ny blogg eller låta bli. Men just nu när jag trodde jag förlorat min blogg fick jag en oanad lust för att blogga. Så in direkt förstås.

Och sen om några minuter ut i snödrivorna, som det snöat hela dagen 

Ha det fint!

Kram 💟


8 kommentarer:

  1. Tack för din kommentar hos mig!
    Förstod att du hade datorproblem men ser nu att det löst sig. Härligt!
    Här har vi också snö och så 7 minus. För kyligt för mig.
    Jag har inte avslutat min blogg, har bara lite pågående olust, får se. Däremot är Skyltsöndag slutbloggad.
    Så många gånger som ni har haft Covid, jobbigt! Min yngsta dotter med familj har också haft Covid och varit så dåliga.
    Varm kram, Gerd

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ny dator nu. Men allt stämmer ju inte som det var, du snurrar det ,-)) Nu var det en ,mailadress som blev fel, man kanske skulle hålla sig till en ,-)) Som tur var gick det. Aha det var den du avslutade, jag hoppades att det var bara den och inte din blogg! Förstår...ibland behöver man ta paus! Det gör du rätt i! Hoppas du slipper covid, men du kanske har vaccinerat dig, det hann vi aldrig den här gången. Ha det fint nu Gerd!
      Varm Kram!

      Radera
  2. Skönt att ni frisknar till... och att bloggen funkar. Kram//Anna-Lena

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack ,-)) Ja man kanske bara skulle ha en mailadress, och inte krångla till det, typiskt mig! ,-))
      Kram!

      Radera
  3. Oj, vilken otur att åka på Covid för fjärde gången men smittan ökar ju rejält nu. Skönt i alla fall att ni blev friska mycket snabbare denna gång. Nu ska ni väl slippa det för ett tag framöver.
    Typiskt också att datorn havererade och att du inte kom in på bloggen men skönt att det löste sig i alla fall. Tekniken ska liksom bara fungera.

    Här kom det också snö men det var inga mängder så den är borta nu igen men fortfarande har vi minusgrader.

    Önskar en god kväll nu!

    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det var lite snopet att åka på den igen. Vi har ju inte tagit den senaste vaccinationen, men alla de andra. Det blir ju nytt på datorn ,-) och vi är ju lite fega. precis man är ju van att den fungerar och det är bara att klicka det man vill ha! Här har kommit rätt mycket. Minus här också. Vinterfint blir det. Ha en god kväll du med! KRAM ,-)

      Radera
  4. Så bra att du lyckades hitta rätt på bloggen. För den ska ju finnas oavsett dator. Hoppas du får rätt på bilderna och säkert ligger de någonstans och väntar på dig. Håller tummarna. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Så går det med för många mailadresser ,-)) Att komma ihåg precis rätt! Till slut klickade det rätt i huvudet! Bilderna ja, har kolat lite med det är så annorlunda, har inte provat ännu. Ha det jättefint! KRAM till dig! ,-)

      Radera