Translate

fredag 17 oktober 2014

Hoppet, ibland blir tacksamheten stor.


 
Herregud va jag oroat halvt ihjäl mig för gubben!
Han var till läkare igår, ska väl vara OK om man får tro läkaren. Jag "tror"  av bara tacksamhet, men ungarna är lite tvivlande!
Läkaren hade aldrig  hört talas om dom symptomen gubben har!
Det har varit allvarliga symtom!
Har nog aldrig varit så rädd förut!
Jag har bett till alla skyddsänglar som finns och Gud själv förstås!
Ibland känner man sig otroligt liten!
gubbens bror och mamma sätt att dö skrämde upp oss båda!
 
 

3 kommentarer:

  1. Men vad har din kära gubbe för symtom?
    När man sörjer så kan kroppen ge sig till känna med att uppföra sig på alla konstiga vis. Kanske det som felar din gubbe? Tur att läkaren inte hittade något. En lång skön vila skulle din gubbe allt behöva få så att kropp, knopp och känslor hittar igen varandra igen. Tack för fin musik! Jag vill tacka livet som Arja sjunger passar också bra in till ditt inlägg idag/ kram

    SvaraRadera
  2. Sorg och stress kan man få de mest konstiga symtom av! Vi får väl tro att läkarens ord är OK.
    Förstår att det känns oroligt för er.
    Lite semester kanske inte vore så dumt och bara koppla av.
    Ha en fin kväll!
    Kramisar❤❤❤

    SvaraRadera
  3. Vet inte vad som händ gubben din....kanske jag missat något inlägg...
    men kan tänka mig du varit rädd, och skönt att läkaren sa att allt var ok
    Stor kram

    SvaraRadera