Translate

fredag 17 oktober 2014

Jag laddar energi inför lekhelgen


 
Här ska göras bilar av trolldeg, byggas kojor ,-) med världens längsta tunnel, måste ju ha kul själv också ,-)))
Äta glass
Ut o leka
Allt ungefär ,-)))
Så det gäller att ha energi.
Så hoppas jag den "mindre varianten" som är väldigt liten sover ,-))) nattetid ,-)
Hoppas kan man alltid.
Det här blir jobbigare än hundutställningen ,-))))
Såklart det är kul....................men jag blir som en vandrande "trasa" nästa vecka ,-)))
 


Om den här lilla inte sover ,-) blir det en låååång helg!
 

5 kommentarer:

  1. Hoppas ni får en fin helg tillsammans!
    Kramisar♥♥♥

    SvaraRadera
  2. avokado är inte fel! tur att det ok med gubben inge kul och gå omkring och vara orolig!
    vilken trevlig helg ni kommer och få,ser framför mig den långa tunneln:)) och äta glass,älskar glass! ha det bäst/kram ja just det kul med slottet,förstår att ni hade det trevligt och kunna gå dit och titta,människan är nyfiken av sin natur,och tur är väl det:)

    SvaraRadera
  3. Det låter som en rolig lekhelg. Hoppas du har lite energi kvar till den nya veckan åxo. Oj så helgerna går snabbt.
    Må så gott och kraaaam från mig.

    SvaraRadera
  4. ha hah..barnbarnshelg, känner till det där..Mysigt gulligt kramigt men ack så jobbigt..helt slut blir man..Lycka till..Gillar dina härliga bilder..Kram Karina

    SvaraRadera
  5. Ja nog tar det på krafterna att passa barn. Hoppas du haft mysigt och att du fått sova. Mysiga barnbilder har du gjort..kramis

    SvaraRadera