Translate

måndag 20 oktober 2014

Mitt "hundjag" Har hittat en hund som är precis lika sömnig som jag ,-)))



Har hittat min like i hundvärlden ,.)))
Som jag skrev i förra inlägget så blev det en barnhelg som heter duga. det gick kanonbra alla fall, men precis som hunden i den lilla filmen är jag kanontrött ,-))

Nåt vi alldeles har glömt bort "medvetet glömt" bort, för vi har "tänkt" på det då o då, är att ta in möblerna från balkongen, medans det var fint väder, nu är allt blött!
Det har vi inte gjort, det är alltid något annat som kommer i vägen!

Det är alltid så mycket roligare att plocka ut inför våren, men hur svårt kan det vara att plocka in, samma visa varje år!

Den här veckan ska allt tillbaka till källaren, hoppas på någon "torkdag" fast det skulle väl regna varje dag tror jag.

 

2 kommentarer:

  1. Underbar *nej-film* *voff*
    Alla våra hundar är alltid på G *voff*
    Du får säga som min svärmor sa när hon levde; Roligt när stora eller små kommer men det är skönt när de åker hem också *ler*
    Sov ut nu och repa dig till nästa kuliga träff med barnbarnen
    / kram

    SvaraRadera
  2. Det tar på krafterna att vara barnvakt! Det är lättare med ens egna barn, som man har hela dagarna. Vet hur de fungerar i vardagen, när det är bra eller dåligt. Som farmor eller mormor är man nog extra spänd och påpasslig.
    Det är alltid roligare att plocka fram än att plocka bort. Man vet att mörkare tider är att vänta.
    Ha en fin dag!
    Kramisar

    SvaraRadera