Translate

lördag 29 februari 2020

Födas den 29:de februari, kul eller inte? det är frågan?



Gratis bild lånad från nätet!

En av mina kusiner väntar ett barnbarn. Dagen var den 26 feb! Men hörde att pappan till den lilla nya ,-) hoppades på idag den 29:de feb. Så hoppas hoppas om de nu tycker det skulle vara jättekul ,-)
Själv skulle jag nog tyckt tvärtom om det gällt mig ,-)) INTE den 29 :de feb!

Har inte hört något ännu. Men dagen är ju inte slut .-) Så det finns en chans ,-)

Så jag håller tummen att en bebis anländer idag!

En fråga....skulle du vilja att ditt barn föddes den 29:de februari?
Som sagt, inte jag.


5 kommentarer:

  1. Nej, den 29 känns inte bra. Skall födelsedagen firas den 28 eller 1 mars? Tror det kan kännas konstigt att ha en födelsedag med rätt datum bara vart 4:de år.
    Ha en fin kväll!
    Kram❤

    SvaraRadera
    Svar
    1. En rosa fluga29 februari 2020 19:21
      Ja det är frågan ,-) 28:de blir ju en dag för tidigt, 1 mars blir ju fel månad!.....Nej, vilken annan dag som helst tycker jag ,-)) Första gången jag hört om någon som verkligen vill att barnet föds den 29 feb ,-))) Så hag önskar att det blir så! ,-)) Kram ,-)
      SvaraRader

      Radera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  3. Det är minst sagt annorlunda att födas den 29 februari. Undrar hur det gick med barnbarnet?
    Mina tre barn som föddes på skottår föddes på juni, oktober och december, så ingen påverkan.
    Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Har inte hört något ännu så troligtvis inte ,-)
      Har inte tänkt på om våra är födda ett skottår, får kolla upp .-))
      De är födda Maj, September, oktober!
      KRAM ,-)

      Radera