Translate

torsdag 25 juni 2020

Varmt, en dag med äldsta dottern, jättekul!




Jordgubbar i husvagnen för två år sedan, vi har inte köpt några än.
Igår hade jag en dag med äldsta dottern, så jättekul ,-) Handlade lite kläder, med hjälp att hitta något annorlunda, och det blev lite annat än vad jag brukar köpa, andra modeller och färger, jättenöjd är jag.  Kul att umgås med äldsta dottern på tu man hand ,-))
Så varmt det är!

"English"man var hemma  med hundarna ,-) vet ju att man inte skriver så....men som make och Engelsk så skriver jag så ,-)

Allmänt tom i huvudet idag.......
Så ha en härlig Torsdag!
JO mina kläder från Floryday kom, det gick snabbt, jag tyckte ju det stod snabb leverans.
Är nöjd med allt utom byxorna! Men det var en miss från mig, grenen nere vid "knävecken" fy, men jag får ha dom inomhus ,-))

Nu har jag kläder alla fall.

9 kommentarer:

  1. Mamma, dotter dag eller Mamma son dag behövs ibland. Det är inte ofta tiden finns när man träffas sina barn med barnbarn. Då är det oftast barnbarnen som är i fokus. Så trevligt att garderoben är uppfylld med nya kläder. Det gick fort att få dins beställda kläder. Byxorna som du inte gillade, är väl det senaste på modet. Nu blir du en modedrottning i hemmiljö när byxorna används.👌
    Ha en fin dag!
    Kram❤

    SvaraRadera
    Svar
    1. ja precis ,-))) Modedrottning ja ,-))) såg i affärerna fler sånna här byxor. Får öva att ha dom inne. ,-)De kom jättefort, men stod i beställningen att det skulle ta upp till 26 arbetsdagar! Jättebra ,-)
      Så jättekul att vara med äldsta dottern,-)) och kul hade vi. Visst behövs sånna dagar!
      Ha det fint
      KRAM ,-)

      Radera
  2. Så mysigt att umgås med dottern på tu man hand och så skönt att få ordnat garderoben.

    Kram och god torsdag!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja så kul att vara en dag med ena dottern, det behövs. Visst är det härligt att träffa alla i familjen, Nu kunde vi babbla på och ha kul. Nya kläder behövdes verkligen ,-)
      Så varmt, man smälter bort.
      Ha det fint Kram ,-)

      Radera
  3. Haru köpt harmemsbyxor? Kan säkert vara ok hemmabyxor. Tur att du var nöjd med det andra!
    Värmen gör en seg i huvudet! Kul med mamma dotter dag! Ha det bra i värmen!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är väl något sånt jag beställde ,-) Gillar ju inte sånna, men kanske kan jag vänja mig ,-)) Jag har dom inne nu, svala och sköna är de ju! ,-)
      Fort kom kläderna ,-))Värmen blir jag helt tom i huvudet av, men jag brukar klara av värmen bra, men efter förra året så är det lite svårare, ,-)
      Jättekul att vara på tu man hand med ena dottern ,-))
      Ha det bra i värmen du också! KRAM ,-)

      Radera
  4. Ja det är väl något sånt jag beställde ,-) Gillar ju inte sånna, men kanske kan jag vänja mig ,-)) Jag har dom inne nu, svala och sköna är de ju! ,-)
    Fort kom kläderna ,-))Värmen blir jag helt tom i huvudet av, men jag brukar klara av värmen bra, men efter förra året så är det lite svårare, ,-)
    Jättekul att vara på tu man hand med ena dottern ,-))
    Ha det bra i värmen du också! KRAM ,-)

    SvaraRadera
  5. Så gott det såg ut med jordgubbar! En somrig och fin bild.
    Vad trevligt att umgås med äldsta dottern och fint att du fick handlat lite kläder och med gott smakråd också.
    Kul att de kläder du beställde ändå kom så snabbt och att du är nöjd med dem förutom byxorna. Men jobbigt att skicka tillbaka är det ju.
    Vad gäller värmen tycker jag också den är tärande.
    Väntar tills i kväll med att sitta ute i skuggan som då finns på balkongen.
    Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja gott med jordgubbar, vi måste köpa ,-)
      Jättekul att umgås med äldsta dottern och kul med kläder jag inte skulle valt annars!
      JA kläderna kom snabbt! Jättebra. DET Stod i beställningen att det skulle ta 26 arbetsdagar men tyckte när jag beställde att det stod snabb leverans..-) det stämde ju!
      För varmt! BAlkongen i skuggan är härligt, nu ska jag fortsätta läsa hos dig ,-))
      KRAM ;-)

      Radera